Downgrande van Vista naar xp heb me sata drivers nodig!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb de tutorial van TSB doorgelezen kan alleen mijn driver chip set (sata driver) niet vinden :)

ik heb de driver gedownload die jij me had gegeven maar zag er niks in van de files die zij aangaven :confused:

Hoop dat je me nog steeds kan verder helpen :) bedankt voor al je hulp nogmaals

Groet,

Rick.

Hoe kan ik mijn HDD naar Compatibility mode zetten? :o want in mijn bios kan ik niks veranderen kon ook niks van sata configs changen.

heb mijn bios ook al geupdate maar dat maakt geen verschil.

gevonden hij staat nu in Compatibility mode ff kijken of het nu lukt!

Ik heb zelf nog eens gekeken naar échte drivers ervoor (zie de edit in mijn vorige posting) maar niets aangetroffen dat je zou kunnen integreren.

Ga dus met die compatibility modus. Succes.

Tijs.

@dnties
Kan TS na installatie in de compatibility modus niet alsnog achteraf de chipset driver van post #14 installeren? En dan weer overschakelen op SATA modus?

@dnties
Kan TS na installatie in de compatibility modus niet alsnog achteraf de chipset driver van post #14 installeren? En dan weer overschakelen op SATA modus?

Heb ik wel eens geprobeerd, maar toen geen resultaten mee geboekt. Proberen kan altijd: Je merkt snel genoeg of XP dan nog opstart. Is dat niet het geval, dan snel weer die Compatibility modus inschakelen. Wel even veiligheidshalve een herstelpunt maken voordat de chipset drivers worden geïnstalleerd:
Start -> Uitvoeren -> %windir%\system32\restore\rstruie.exe
(of via Start -> (Alle) Programma's -> Bureau-accessoires -> Systeemwerkset -> Systeemherstel).

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan