Download bestanden tot 1 maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

CorsZ

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2009
Hallo daar,

Een voor jullie hele domme vraag maar ik ga m toch stellen.

Ben beginnend downloader en bijt me nu stuk in het volgende;
Heb dus een film gedownload, vervolgens is de film klaar en wil t openen.
Enkelt bestaat deze uit een x aantal bestanden.
De film zelf is onderverdeelt in hoofdstukken die ik dus makkelijk kan bekijken enkelt mis ik de ondertiteling daaronder terwijl ie toch echt er bij gedownload is?

Hoe kan ik deze film in 1 stuk door bekijken inclusief de bijgedownloade ondertiteling?

Welk type bestanden praat je over?

Neem me niet kwalijk, ik dacht t er bij gezet te hebben, komen ze;

Bup, Ifo, VLC (.vob) bestanden

Dit is een DVD download. Deze bestanden staan in het mapje VIDEO_TS. Je moet de 1e TS of IFO openen. De rest pakt VLC vanzelf.

Dat dacht ik al.
Het is een DVD Layout die je zo op een DVD schijf kunt branden met bijvoorbeeld CDBurnerXP.
Je kunt het testen door te dubbelklikken op het VIDEO_TS.IFO bestand.
Die kun je ook openen met bijvoorbeeld Windows Media Player. De hele DVD wordt dan afgespeeld.

Botsing met Probleempjes ;)

Dat komt door je avatar ;)

Had al vernomen dat je dit makkelijk op dvd moet kunnen zetten, enkelt wil ik m op de laptop gaan bekijken:p

Het VIDEO_TS.IFO bestand kan ik niet openen omdat ik een melding krijg voor het zoeken naar een programma op internet waarmee je deze wél kan openen.
Geen enkele Bup of Ifo bestand kan ik openen.

In ieder geval bedankt voor jullie aandacht!

Ook niet het geselecteerde bestand?

4dfe59806412e-screenshot.png

Als je even terug leest zie je dat ik dat al heb verteld.

De VLC bestanden kan ik wél openen, heb dit porgramma op mijn computer staan...

Je kan de film dan ook gewoon bekijken, enige wat ontbreekt is de ondertiteling.
Ik zal m dan toch eve op dvd moeten zetten om te kijken of de ondertiteling daadwerkelijk er bij inbegrepen zit.

Als je dat inderdaad met VLC doet klik dan tijdens het afspelen met rechts in de film.
Er komt dan een menu. Kies dan voor Video en daarna voor Ondertitelingspoor.
Kies het juiste spoor en je hebt je ondertiteling, tenzij er geen ondertitelingspoor is.

Je kunt gewoon de hele film bekijken hoor. Tenzij je pauze nodig hebt natuurlijk ;)

Maar hoe?
Heb nu weer een paar films gedownload en ook deze bestaan allemaal uit enkele VTS bestanden...

Ik wil een media speler gaan aanschaffen, dus hoe krijg ik deze bestanden tot 1 hele film?
Het mapje ziet er geheel hetzelfde uit als de bijlage van Probleempjes..

Laatst bewerkt:
Die bestanden ZIJN samen 1 hele film.
VLC Player speelt gewoon de DVD af als je dubbelklikt op het VIDEO_TS.IFO bestand, zoals het plaatje van Probleempjes toont.
Voor een mediaplayer die VOB ondersteund zet je al die bestanden in een map met de naam VIDEO_TS, deze map zet je dan in een map met de naam van de film.

In de map met de naam van de film kun je dan ook de cover van de film zetten. De mediaplayer laat die dan zien als je door de map met films bladert.
Zo doet tenminste mijn AC Ryan dat. En die speelt dan de hele DVD wanneer je in de map met de cover de map VIDEO_TS selecteert en op afspelen drukt.

Laatst bewerkt:
Heb precies hetzelfde gedaan als aangegeven.
Heb ook geprobeert al de VTS bestanden bij elkaar te voegen in een mapje, ook dat lukte niet.

In beide gevallen kreeg ik op mijn media-speler (Ac Ryan) al deze losse bestanden te zien.

Is er geen mogelijkheid ze om te zetten in 1 avi of Iso bestand?
Deze zijn namelijk wel altijd in slechts 1 bestand te zien.

Een DVD bestaat nu eenmaal uit meerdere bestanden, dat is niet anders. Het gaat niet alleen om de VTS bestanden maar om alle bestanden, dus ook de BUP, IFO en VOB bestanden. Die moet je dus met z'n allen in 1 map met de naam VIDEO_TS zetten.
Uiteraard kun je een DVD converteren naar AVI of er een ISO van maken.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan