Download prioriteit ontvangst

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yari02

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jun 2002
Berichten
1.621
Ik begrijp niet echt hoe je dit (Zie bijlage) het best kunt instellen; en dan voor alle aangevraagde downloads tegelijk of wellicht een bepaalde instelling per aangevraagde download.
 

Bijlagen

  • Ontvangsten.JPG
    Ontvangsten.JPG
    65,3 KB · Weergaven: 47
Beste Yari02,

als ik het zo zie, dan is het eMule,

en als ik jouw was, zou ik het gewoon op auto houden,

eMule is nou eenmaal traag, hoe meer je download en upload, des der meer jij voorang krijgt bij het downloaden, waardoor het proces wel wat sneller zal gaan.

veel succes,,,,:thumb:
 
En dan een offtopic opmerking: Die handtekening van hehe is te lang.

Beste hehe,

De marquee in je handtekening mag, maar is wel veel te lang.
Zou je die willen aanpassen aan de Huisregels?!

Dit bericht moet maar even hier, omdat je prive berichtenbox vol is.
Deze graag nazien en legen.



# De handtekening mag 1 banner/plaatje bevatten met een link naar je eigen site of naar de site van een goed doel.
# Het plaatje of de banner mag maximaal 60 pixels hoog zijn + 3 regels tekst of 100 pixels hoog zonder tekst.
# De maximale breedte van het plaatje/bannertje is 475 pixels.
# De maximale omvang van het bestand mag 100 Kb zijn.
# Gebruik je geen banner/plaatje, dan mogen er maximaal vijf regels tekst of “witregels” in de handtekening opgenomen worden.
# Het plaatje mag ook samengesteld zijn (animatie etc), MITS deze de maximale hoogte van 60 pixels, breedte van 475 pixels en omvang van 100 Kb niet overschrijdt.
# De totale maat van je handtekening mag nooit meer zijn dan 100 pixels hoog en 475 pixels breed.
 
Laatst bewerkt:
# De totale maat van je handtekening mag nooit meer zijn dan 100 pixels hoog en 475 pixels breed.

Zie je nieuwe prive bericht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan