Download problemen :/

Status
Niet open voor verdere reacties.

postal

Gebruiker
Lid geworden
20 apr 2006
Ik maak al een aantal maanden gebruik van Newsleecher. Alles ging prima, de meeste files werkten perfect na download, of anders na de fix mbv de par files.
Af en toe zitten op de server onvolledige bestanden maar met newsleecher zijn die al in het rood aangegeven.
Alleen nu het probleem.. sinds gister wat ik ook download is niet volledig, ookal staat die op de server in het groen en als volledig, zodra ik download dus niet :(
maar dan ook echt op geen enkele server meer dus ik ben bang dat het probleem bij mij ligt alleen heb ik echt geen flauw idee waaraan.
Ik hoop dat iemand suggesties heeft of bekend is met dit probleem!

alvast bedankt,
D

Welkom op Helpmij.:)

Download je via de newsserver van je provider of via een betaalde server? In het eerste geval, kan het dat de server schoongemaakt is door de provider.

crash zei:
Welkom op Helpmij.:)

Download je via de newsserver van je provider of via een betaalde server? In het eerste geval, kan het dat de server schoongemaakt is door de provider.

Dank je wel :) en nogmaals voor je snelle reactie,
ik connect idd gewoon via mijn provider naar usenet :/ Dus ik moet gewoon een paar dagen wachten en dan kan ik de dingen weer downloaden die ik via een search engine zoek?
dan nog 1 ding, ookal is de post 0.2 dagen oud.. die zijn ook onvolledig, mss een groter probleem of denk je echt dat mijn provider (planet) alles heeft schoongemaakt?

Het kan dat de bestanden nog niet compleet geupload zijn naar de server. Ik wacht meestal tot er een dag of 2 staat, maar download wel via een betaalde server(Eweka).

Ik dacht dat het symchroniseren van de servers zo'n beetje een kwartiertje (half uurtje) op zich laat wachten. Als ik 2 dagen zou wachten kan ik uit bepaalde groepen al niets meer downloaden omdat de retentie vrij laag is. (boneless heeft bij mij maar een retentie van een dag...)
Vaak gebeurd het ook dat er om welke reden dan ook bij mijn provider erg veel bestanden incompleet zijn, maar gelukkig gebeurd dat niet al te vaak. Om die reden heb ik ook een pay-server achter de hand om toch alles comlpeet te krijgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan