Downloaden met nieuwsgroepen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Luuk12345

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2008
Berichten
323
Hallo,

Ik download regelmatig met Uttorent, maar nu gaat mijn nieuwsgierigheid toch uit naar de nieuwsgroepen. Ik heb er wat over gelezen hier en daar, maar ik zou graag een goede volledige kinderlijke uitleg willen:p En dan uiteraard een programma waarmee je films/games kan downloaden.

Alvast bedankt

Luuk
 
Dan kan je net zo goed torrents gebruiken want gratis newsservers zijn niks waard en heb je een lage retentie en lage snelheid.
 
Behalve wanneer je eigen ISP een goede nieuwsserver heeft, zoals b.v. Ziggo

Dit is een binarynewsserver met 30+ dagen retentie, 99,9% volledigheid en 4 connecties
 
Laatst bewerkt:
Heb ik ook wel eens geprobeerd en valt vies tegen vind ik.
Haalt het totaal niet bij Eweka.
 
Ik heb met de Ziggo nieuwsserver gewoon mijn volle snelheid hoor:)
 
Ik kom met Eweka op zo'n 2200 - 2300 kb/s en met Ziggo kom ik helaas niet hoger dan 1200 - 1400 . Wat haal jij ?
Voor de rest vind ik 30 dagen retentie erg laag.
 
Laatst bewerkt:
Moet ik ff testen dan, moet zo weg maar doe het dit weekend (zit nu op Telfort) en laat het je weten.
 
Ben wel benieuwd want als jij hoger komt doe ik waarschijnlijk iets fout al zou ik niet weten wat zo snel want zo moeilijk is het niet.
 
hoe haal jij 2200-2300 kbps?

ik haal maar 800 bij mijn ma (tele2)
en 1800 bij mijn pa (ziggo)

alhoewel als ik hem start bij mijn ma dan begint hij eerst op 1500 maar daalt hij naar 800 en 's avonds is het helemaal erg dan daalt hij naar 200...
 
Hoe ik 2200 - 2300 kb/s haal?
Ik heb een 20 Mb abbo bij Ziggo en haal met Grabit i.c.m. Eweka een net wat hogere snelheid dan die 20 Mb !
Zo simpel is het !!
 
ik heb ook een 20mb abonnement maar dan bij tele2, wat doe ik verkeerd?

ik denk dat ik hier begrenst ben ofzo want als ik hem start gaat hij heel even met 1500...

heb jij virus en firewall uitstaan ofzo? poorten open gezet?
 
Dat is alleen voor UPC Raymond, Nipponsei geeft aan bij Tele2 te zitten. Lijkt me dat het afhankelijk is hoe ver je van verdeel station zit. (centrale) De kabel heeft hier geen last van.

Ik heb zelf UPC en heb een 16Mbit verbinding. Ik download met nieuwsgroepen met 15,5Mbit. De rest wordt voor het surfen gebruikt. Ik maak al een tijdje gebruik van de SSL verbinding (poort 563), vanwege het afknijpen van poort 119 door UPC.:cool: Download met Eweka payserver en die ondersteund SSL.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan