downloaden versnellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

sebas4life

Gebruiker
Lid geworden
11 aug 2006
beste mensen

ik heb een groot probleem, ik probeer al een paar dagen een snelle download verbinding uit mijn adsl2+ ( 10mbit) te krijgen. ik download met Utorrent en bcdc++. van af websites download hij wel heel erg snel ( bijvoorbeeld testwebsites) maar met bijvoorbeeld Utorrent blijft die rond de 50 kb/s. Ik heb mijn provider gebeld ( fiberworld ) en ik heb gevraagd hoe dat nou werkt, maar ze kunnen mij geen informatie geven over p2p sharing's programma's. heel vervelend allemaal. kunnen jullie mij helpen? mischien helpt portforwarding, maar ik kom helemaal niet in mijn router. help mij!

mijn modem is
copperjet 816 - 2p (pstn)

thx sebas

dat ligt enkel en alleen aan het aantal seeders wat dat programma wat je download aanbied

Laatst bewerkt:
Ik weet niet zeker maar probeer eens tweakmaster. testversie op: http://www.tweakmaster.com/download.php . daar de gewone versie downloaden, installeren en daar na de wizard: Connection Optimazation Wizard uitvoeren. Volg de dingen op het scherm en missschien is die nu sneller.:thumb: :thumb: :thumb:

ik heb het gevoel dat tweak master de snelheid alleen maar verlaagd want toen ik dezeflde film aan t downloaden was ging die maar 25 kb/s in plaats van rond de 50. ook denk ik dat die het gewoon zonder programma's ofzo moet doen want het is tenslotte een 10mbit verbinding. ik heb wel heel veel testversies op het internet gedownload en die gaan echt met 2 mb/s dus er is niks mis met de modem of zo

Hangt naar mijn idee idd af van de hub waarvandaan je d/l
probeer eens dchub://Magmarmaxi.no-ip.info/

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan