Draadloos en UPC

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een ding viel me op... (ben natuurlijk stiekem gaan checken wat die Netgear elders kost): ze trekken je bij UPC "geen poot uit" met die prijs van € 59... want je krijgt er voor dat geld ook nog een usb WiFi stick bij (hopen dat dat ook een Netgear is en geen Sitecom....).

Dat is helemaal mooi! Zoals beloofd, ik hou jullie op de hoogte. Tot zover allemaal alvast bedankt.

Geweldig :thumb:

En bij "troebelen" (troubles) gewoon weer even hier melden...
Nu lekker gaan slapen en dromen van een mooie Netgear router........ pffff :rolleyes:

De Sitecom krijg je echter niet bij het goedkoopste abonnement en hij kost ook nog eens 120 euro ipv Netgear 59 euro!

De sitecom krijg je gratis omdat dit de goedkoopste is.
In je post draai je het om.
Heb je nu de netgear van €120?

Nee, Leo

Je hebt twee opties (zie jouw link): een Netgear voor € 59 of een Sitecom voor € 120 (erg duur voor een Sitecom).....

Bij de Netgear krijg je ook nog eens gratis een usb WiFi stick.........

Groeten,

Leo

Grace, je had al lang in bed moeten liggen!

Laatst bewerkt:
Deze Icidu router is niet duur en goed getest.
Dit moet genoeg zijn om het werkend te krijgen:
1. TCP/IP instellingen van PCs/laptops instellen op Automatisch ip-adres verkrijgen Automatisch een DNS-server laten toewijzen. [Dit is de standaard-instelling; hoeft dus als het goed is niet (opnieuw) ingesteld te worden]
2. UPC-modem uitzetten
3. Bedraad aangesloten de draadloze (beveiligings-, kanaal etc.) instellingen instellen op de router. Meer hoeft niet gedaan te worden op de router. :)
4. UPC Modem weer aanzetten en wachten tot die helemaal opgestart is.
5. Router uitzetten, WAN poort van je router verbinden met ethernetpoort van modem, router weer aanzetten.

Succes,

Tijs.

???????? Dit is toch hopelijk niet wat ik allemaal moet doen om dat ding aan de praat te krijgen hè? Ha ha! Waarschijnlijk voor iemand anders? Anders wordt t niks.
Ps Welterusten.:p

Tijs, wat doe je nu? :shocked:
De Netgear is al besteld! :eek:

Maar mocht Grace problemen krijgen bij de installatie is het in ieder geval erg veilig te weten dat jij daar ook een notificatie van krijgt...:thumb:

Laatst bewerkt:
Goed te weten waar ik moet zijn, maar ik hoop t niet nodig te hebben!:(

Tijs, wat doe je nu? :shocked:
De Netgear is al besteld! :eek:

Maar mocht Grace problemen krijgen bij de installatie is het in ieder geval erg veilig te weten dat jij daar ook een notificatie van krijg...:thumb:

Tsja, deze discussiedraad ging mij iets 'te snel'... In de tijd dat ik nog terug aan het zoeken was naar die discussiedraad met de Icudu erin, waren er al Netgears besteld en zo! :D
Mijn bedoeling was een goedkope breedband router aan te bevelen die zo goed als 'plug and play' is als het gaat om (draadloos) aansluiten aan UPC. :)

Dat Grace hulp kan krijgen was al duidelijk: Zoveel kenners/deskundigen heb ik in zo'n korte tijd niet zien reageren op welke vraag dan ook! ;)

Tijs.

Dit is toch hopelijk niet wat ik allemaal moet doen om dat ding aan de praat te krijgen hè? Ha ha! Waarschijnlijk voor iemand anders? Anders wordt t niks.

Je moet er inderdaad wel wat kleinigheden voor doen, maar dat is "piece of cake" ... Daar helpen we je wel door, zeker nu leofact en dnties hier ook meekijken... (gewoon in dit zelfde topic melden hoe het gaat, dan krijgen zij vanzelf een email bericht dat zij Grace moeten helpen...)

Ja ik zie het, ik ben degene die het omdraait. Stom
Blijkbaar associeer ik Sitecom zo met een goedkoop merk dat ik er automatisch van uitga dat deze de goedkoopste is.
(ik geloof dat ik nu recht probeer te lu.. eh praten wat krom is)

mvg (ook?) leo

Blijkbaar associeer ik Sitecom zo met een goedkoop merk dat ik er automatisch van uitga dat deze de goedkoopste is.

Inderdaad zitten zij bijna altijd aan de "onderkant" van de markt.....

mvg (ook?) leo

Inderdaad... Leo Garnier aka ErpCity...

Ga nu eindelijk slapen, Grace :evil:
Morgen zie je er uit als een vaatdoek!

Maar je weet nu de weg bij vragen, problemen, twijfels, aankoopbeslissingen, etc.

@Grace101: En als je niet direct kunt slapen is hier een discussiedraad die (als je alle antwoorden doorgelezen hebt) de slaap vanzelf laat komen! :D

Tijs.

images

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan