draadloos internet laptop valt steeds uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

banjo

Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2001
Hallo, ik heb een laptop celeron 600 met 128 mb geheugen, die heb ik gebruikt voor draadloos internet met een sitecom wireless 54mbps kaart
Als mijn laptop bijna opgestart is valt steeds de verbinding met het kaartje weg
(lampjes gaan uit) ik kan dan niet meer op internet
Ik had windows me er op staan, ik heb me geheel opnieuw geinstalleerd maar het heeft niets geholpen.
Graag jullie advies
mvg Banjo

Heb je niet speciale drivers nodig ? ME is niet altijd even stabiel,kun je XP installeren (eea afhankelijk van overige specificatie)

hallo, de drivers heb ik vanaf de cdrom geinstalleerd, ik heb ook wel xp maar ik ben bang dat dit te zwaar voor het laptopje is
Hij zit nu ongeveer 5 minuten op internet en dan slaat de laptop uit, heel vreemd
mvg Banjo

yep..... na ongeveer 5 minuten, alle energieschema`s staan op uit etc.... daar kan het ook niet aan liggen.
mvg Banjo

Kun je eens een ander kaartje proberen ? Wat voor modem/router heb je ? Is eea wel compatible ?

Hoi ik ben er net achter, het slot is voor een 16 bits kaartje en de mijne is 32 bits
ik heb net van de buurman een usb stick geleend en ik kan probleemloos internetten.
Bedankt voor het meedenken
mvg Banjo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan