Draadloos internet met Vista valt weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

mkeizerelias

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2008
Hopelijk kan iemand ons helpen? Ik heb en Medion laptop met Vista erop en draadloos internet van Ziggo. Tot 2 weken geledenhad ik geen enkel probleem, maar de laatste 2 weken valt mijn internet verbinding steeds weg en moet ik de modem en router weer resetten om de verbinding weer op te starten. Een tweede computer met daarop XP heeft geen problemen.

Ik heb het onderstaande al geprobeerd, maar dat stond allemaal goed.
Controleer of de registersleutels RunOnceHasShown en RunOnceComplete bestaan en zijn ingesteld op de waarde 1

Als mijn verbinding wegvalt, werkt Outlook nog wel en kan ik ook MSN-en. Alleen het surfen op internet lukt niet. ik krijg in eerste instante een lege pagina en als ik op herstel klik staat er: ...... pagina is niet ingesteld op het maken van verbinding me deze computer op poort www-service (http)

Wie herkent dit probleem en kan mij helpen?
Alvast bedankt

Als Outlook en MSN nog werkt betekend het dat je nog steeds internet hebt,... Dus hij heeft nog steeds verbinding. Elke hoe vaak moet je de router resetten?

Op dit moment heb ik al verbinding vanaf 21.15 uur dus een uur. Ik heb soms het idee dat de verbinding wegvalt als ik een tijdje ?? niet aan het surfen ben. De router ook al diverse keren gereset naar fabrieksinstllingen. Als ik in het newerkcentrum kijk dan loopt er ook een onderbroken lijn tussen mijn computer en de router en een rechte lijn tussen mijn router en het internet.

Hopelijk heb je iets aan deze informatie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan