Draadloos internet verdwenen. Plots. En het komt niet meer terug...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ad Fundum

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2008
Berichten
185
Hallo,

Ik zit al een paar maanden met een probleem, maar nu ik me geregistreerd heb op dit forum kan ik de vraag misschien maar beter even stellen.

Op een dag is mijn draadloos internet verdwenen. In het begin was het een tijd van gaan en terugkomen, soms was het er, en soms ook weer niet.

Nu is het zover gekomen, dat mijn draadloze kaart niet meer bij apparatenbeheer komt te staan. Er is nochtans nooit iets gebeurt met mijn pc (nog nooit opengedraaid voor het probleem, enz)

Ik surf nu al maanden met draad, maar ik zou toch graag willen weten hoe ik dat draadloos internet weer aan de praat zou kunnen krijgen.

Mijn pc is een Medion. Welk model het juist is weet ik niet, maar als iemand me kan vertellen hoe ik het kan te weten komen, dan zal ik het even posten :)

Ik heb mijn pc al eens opengedraaid, maar geen netwerkkaart te vinden ..
Mijn kaart noemt "RT2500 USB Wireless LAN Card".

Alvast erg bedankt voor uw tijd!

~ Ad Fundum
 
Laatst bewerkt:
Re:

Hallo alweer :rolleyes:,

Haal je netwerk kaart is uit je computer en doe hem er dan weer is in

als je computer uit staat he xD

En post dan weer ff een reactie mischien helpt het..

Needforspeed
 
Laatst bewerkt:
Ooh ja, dat was ik vergeten te typen:

Ik heb mijn pc al eens opengedraaid, maar geen netwerkkaart te vinden ..

Mijn kaart noemt "RT2500 USB Wireless LAN Card".
 
Ik heb al een driver gedownload van de Medion website (met behulp van mijn serial-nummer).

Het kan geen kwaad als ik deze bij installeer?
 
Bedankt :) Maar die heeft een andere naam.. Zeker van dat het de juiste is? :eek:

(Ik ben nogal gehecht aan mijn computer en zou niet willen dat er iets misloopt :confused:)
 
Re:

Heey,

ik begrijp dat je aan je computer gehect ben en ik keek ff naar de description,

en ik weet niet zeker of het de goede is verder kan ik er geen vinden.

Needforspeed

Je hebt lastige vragen voor mij dan xD
 
Haha :p

Ik ga nog eventjes wachten tot misschien iemand anders kan bevestigen dat het de juiste driver is. Ik kan op internet zitten, end at is het belangrijkste, maar misschien dat het probleem eenvoudig verholpen kan worden ^^
 
re

Heey,

Ja weer succes met deze nog meer vragen post ze kan ik kijken of ik die wel weet xD

Needforspeed
 
Hoi,

Heb je al die jezelf van medion hebt gedownload geprobeert?

Modag
 
Moet ik dat programma echt installeren? Zoals ik in mijn eerste post vermeld heb, komt er programma niet te staan bij apparatenbeheer.

Als je de log van pcwizard nodig hebt, dan zeg je het maar even ^^

Ik vind het gewoon zo raar dat die draadloze WLAN card plotseling verdwijnt, zonder dat ik iets heb gedaan
 
Hoi,

Opzich is dat een leuk programmatje kan je mee zien wat en welk tye er van iets in de pc zit.

Maar je ziet geen kaart in de pc zitten is het soms een onboard weet niet of dit kan maar omdat je niks ziet zitten zou het kunnen dat hiuj dan in de bios aangezet moet worden.

ik zit zomaar mee te denken hoor ,maar pc wizard kan geen kwaad.

Modag
 
Ik zal pc wizard zodadelijk even installeren.

Ik heb al verschillende forums afgezocht, en ik meen ooit ergens gelezen te hebben dat ik het probleem kon verhelpen door:
In de bios mijn USB-Poorten van 2.0 naar 1.0 om te zetten.

Dit heb ik natuurlijk niet gedaan, omdat ik mijn USB-poorten veel meer gebruik dan het draadloos internet.

Eens ik pc wizard heb geïnstalleerd, wat moet ik hier dan posten?
 
Hoi,

Of de w-lan card aangeven wordt en welk merk en type.

Modag
 
Onder het Onderdeel Networks wordt de kaart niet weergeven, net zoals bij apparatenbeheer
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan