Draadloos internet verdwenen. Plots. En het komt niet meer terug...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ooh ja, wat ik ook nog even wil zeggen:

Mijn draadloze netwerkverbinding is ook verdwenen.

Een paar weken geleden was mijn kaart plots weer komen opdagen toen ik de pc opstarte. Toen noemde hij "Draadloze netwerkverbinding 5" :confused:

Daarna heb ik de pc in slaapstand gezet, in de hoop dat de draadloze verbinding er zou blijven, om meer 'onderzoeken' te kunnen doen, maar helaas ..
 
Hoi,

Dan zou het best eens kunnen dat hij zo defect is dat hij nergens meer wordt gededecteerd wordt.

Modag
 
Hoi,

Als ik zo lees was het al een poos wazig met die kaart dus zo opeens is het niet volgens mij.

Modag
 
Hmm ja, maar ik bedoel eerder in de vorm van Zonder dat er iets gebeurt is?

Ik moet nu even weg, maar zal straks weer antwoorden :) Alvast bedankt voor uw tijd!
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Zelfs als er niks gebeurrt is het is allemaal elecronica dus kan kapot.

Modag
 
Dus die driver kan ik beter niet installeren? Het zal toch niet helpen?
 
Hoi,

Dat had je toch geprobeert en kwam de melding

Ja, maar dan krijg ik de error in de vorm van "WLAN kaart niet gevonden. Sluit een WLAN-Kaart aan

Modag
 
Ben aan het downloaden :) Maar heeft dit nut als mijn kaart niet herkend wordt door de pc?

Daar heb je wel een punt. Kijk even in deze discussiedraad, misschien helpt het je wat.

Anders kun je evt. ook proberen om de hele USB te 'resetten'. Let op: Dit betekent wel dat je je driverbestanden terug moet opzoeken op je harde schijf na de herstart, want alles gaat opnieuw. En er wordt DEVCON van Microsoft bij gebruikt.
Webpagina, rechtsklik op RenewUSB.bat, en kies Doel opslaan als: "RenewUSB.bat" (inclusief de "-tekens).

Succes,

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Hoi, dnties

Maar pc wizard ziet hem toch ook niet of haalt deze zijn gegevens bij hardware weg.

Modag

Zomaar even een vraagje
 
Denk dat je een medion hebt uit de 88xx serie (hoge piano lak glanzende kast)
Deze heeft wel meer problemen met zijn wlan kaart alsmede met de cardreader.
Wat er eiegnlijk gebeurt is dat de draaden willen los trillen door de dvd spelers die er boven zitten.
Als je de kast open maakt zie je binnen aan de voorkant achter de cardreader enkele draaden zitten.
In dat kaartje van die cardreader zit ook de wlan kaart (kleintje). en de ontvanger van de afstand bediening.
Wat vaak wil helpen is gewoon die draaden even goed aandrukken en de kaart word dan meestal weer gezien.
Wellicht ten overvloede maar doe dit wel met de pc uitgeschakeld en stekker eruit!
 
Denk dat je een medion hebt uit de 88xx serie (hoge piano lak glanzende kast)
Deze heeft wel meer problemen met zijn wlan kaart alsmede met de cardreader.
Wat er eiegnlijk gebeurt is dat de draaden willen los trillen door de dvd spelers die er boven zitten.
Als je de kast open maakt zie je binnen aan de voorkant achter de cardreader enkele draaden zitten.
In dat kaartje van die cardreader zit ook de wlan kaart (kleintje). en de ontvanger van de afstand bediening.
Wat vaak wil helpen is gewoon die draaden even goed aandrukken en de kaart word dan meestal weer gezien.
Wellicht ten overvloede maar doe dit wel met de pc uitgeschakeld en stekker eruit!

Nu je het zegt, ik heb ooit wel eens iets gelezen op de medion support forums over dat de WLAN Card achter de front-usb poorten zitten. Maar er was niet verder op ingegaan.

Mijn pc heeft bovenaan zijn kast een schermpje waarop je het uur kan zien enz, misschien dat je daardoor zijn modelnr weet?

Heb je misschien een foto ofzo van die cardreader/draadjes/etc ?

Alvast heel erg bedankt! (Aan de anderen natuurlijk ook)
 
Hoi, dnties

Maar pc wizard ziet hem toch ook niet of haalt deze zijn gegevens bij hardware weg.

Modag

Zomaar even een vraagje

PC Wizard haalt op dezelfde manier als 'hardware' de gegevens van de pc op. Hier is geen verschil.

Tijs.
 
Ik ben er zo goed zeker van dat mijn draadjes loszitten. Nu nog even wachten op een reactie van whisperTT
 
Helaas ik heb niet echt een plaatje tenzij ik zelf mijn kast open maak en er een paar neem maar daar heb ik niet echt zin in :p
Als je de display hebt met tijd en waar je kan zien welke muziek je speelt etc dan denk ik dat je de MD8800 hebt (heb ik ook )
Zult hem toch open moeten maken en wat aan de draadjes friemelen.
Als je deze 8800 hebt (ik plaats zo een link waarop je meer kunt zien van de display) dan kun je deze pc ook heel gemakkelijk versnellen door overcloken in de bios. (staat ook in link)
Tevens kun je op de site ook meer in het forum over deze pc vinden.

LINK

Op DEZE foto kun je nog wel net het kleine kaartje zien boven de harde schijven onder de dvd spelers waar de draadjes aan zijn bevestigd.




.
 
Laatst bewerkt:
Helaas ik heb niet echt een plaatje tenzij ik zelf mijn kast open maak en er een paar neem maar daar heb ik niet echt zin in :p
Als je de display hebt met tijd en waar je kan zien welke muziek je speelt etc dan denk ik dat je de MD8800 hebt (heb ik ook )
Zult hem toch open moeten maken en wat aan de draadjes friemelen.
Als je deze 8800 hebt (ik plaats zo een link waarop je meer kunt zien van de display) dan kun je deze pc ook heel gemakkelijk versnellen door overcloken in de bios. (staat ook in link)
Tevens kun je op de site ook meer in het forum over deze pc vinden.

LINK

Op DEZE foto kun je nog wel net het kleine kaartje zien boven de harde schijven onder de dvd spelers waar de draadjes aan zijn bevestigd.




.

Heel erg bedankt!

Het is inderdaad dat model, en de case ziet er binnenin net hetzelfde uit. Alleen kan ik geen cardreader zien op die foto? Ik heb ook geen flauw benul van hoe zo'n harde schijven eruit kunnen zien ^^ Ik ken veel over software, maar over hardware moet je mij geen vragen stellen :p Zou je misschien een cirkeltje kunnen trekken op die foto?

Mijn pc ga ik niet overclocken, want daar zit te veel risico aan verbonden.

Alvast super bedankt :D
 
Ok ik probeer een link te geven.
Link
Geel is waar de wlan en cardreader zich bevind (de draadjes zijn niet te zien op deze afbeelding)
Blauw is de ontvanger van je afstand bediening en witte pijl is waar de hd is
Dit zit dus aan de voorkant onder de dvd spelers



.
 
Laatst bewerkt:
Woah, super bedankt :D

Btw, wat is de hd?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan