Draadloos werken

Status
Niet open voor verdere reacties.

giljom

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2002
Ik heb al jaren een Desktop met modem seedtouch home en een linksys router, nu heb ik mij terug een laptop aangekocht en heb alles geinstalleerd, maar als ik draadloos wil gaan vraagt hij mij een beveiligheidssleutel of wachtwoordzin, waar kan ik die terug vinden op mijn desktop, heel graag uw hulp

Is je desktop ook al draadloos aangesloten op de Linksys-router?

Zo ja, dan dien je dezelfde gegevens over te nemen en in te voeren op je laptop.

Zo nee, dan moet je ff de handleiding doornemen die bij je Linksys-router zit. Hier staat precies uitgelegd hoe je een beveiligde draadloze verbinding instelt.

neen mijn desktop is aangesloten met kabel, maar waar vind ik het beveilligheids paswoord, voor het netwerk , dat is eenmaal ingesteld door de leverancier

Hoi

Onder op de speedtouch staat je netwerksleutel als het goed is.

bedankt voor het antwoord , maar ik ben maar een leek wat bedoeld u met speedtouc, graag nog eens uw hulp

bedankt voor het antwoord , maar ik ben maar een leek wat bedoeld u met speedtouc, graag nog eens uw hulp

Ik heb al jaren een Desktop met modem seedtouch

Ik dacht dat je het hier over een speedtouch modem had

neen ik heb mij dan verkeerd uitgedrukt, ik wil met mijn laptop draadloos werken via mijn desktop , maar als ik mijn netwerk oproep en ik wil verbinden dan vraagt hij mij de beveiligheidssleutel, en die is ingesteld door de leverancier van mijn desktop, maar kan ik die nergens vinden zodat ik draadloos kan werken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan