Draadloze problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soraya84

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2011
Ja, dat is de wireless card.
En de driver zou ik hier halen.
KLIK. (Link opent traag)

Hallo,

Ik heb het zelfde probleem, kan ook niet meer draadloos internetten en was even goed toen ik de wizard had gebruikt. Maar bij mij kan ik alleen tussen bluetooth lan en cable lan kiezen bij de network conections.

Bij je link staan verschillende dingen om te downloaden, welke moet je eigenlijk downloaden dan?

groetjes Soraya

Moderator-[Edit] Komt uit dit topic: http://www.helpmij.nl/forum/showthr...pc-1000h-is-niet-draadloos-in-te-loggen-thuis [/Edit]
.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo Soraya, welkom bij Helpmij.nl
Ik heb je vraag even een "eigen" plekje gegeven. Het andere topic is van november 2010 en mag met rust gelaten worden.

Probeer eerst alle vermelde netwerken te verwijderen onder geavanceerde instellingen.
Wees er zeker van dat het password in de router klopt.
Herstart de laptop, en probeer het draadloze netwerk te gebruiken.

Als je de link gebruikt, en je hebt exact dezelfde laptop, dan krijg je een aantal keuze opties.
Zoals besturings systeem, taal etc.
Als alles ingevuld is, kun je kiezen voor welk apparaat je een driver wilt. (geluid, videokaart, pci, enz)

Laatst bewerkt:
Hallo Paul,

Ik kan nu wel reageren. Maar o, sorry ik had niet door dat het al een oud bericht was hahaha.
Maar ik denk dat ik toch een ander probleem heb.

Gister had ik de wireless setup geinstaleerd en kon de wireless lan vinden in de network conections. Kon daarna uit verbindingen kiezen hier in de buurt.
Had de laptop uitgeschakeld en later wou ik er weer op en kon het niet meer vinden in de lijst bij network, alleen de bluetooth lan en de cable lan. Had de wizard weer geprobeerd maar er gebeurde niets.
Heb vandaag het hele internet doorgespit om het probleem op te lossen, had uw link ook nog geprobeerd maar daar moest ik een key invoeren.
Heb wel wat ontdekt, als ik naar system properties ga en dan hardware> device manager> network adapters, dan staat er alleen bluetooth stuurprogramma Lan en atheros ethernet Lan, wirelass lan staat daar niet bij.
Heb nog gepobeerd om een wireless card driver te downloaden maar dat lukte ook niet.
Lukte trouwens ook niet goed omdat mijn programma in het engels is, dus een uitgebreide uitleg is wel nodig hahaha.

Maar bedankt dat u toch antwoorde, ook al was het al een oud bericht :)

groetjes Soraya

P.s het kan wezen dat u al 4 berichten van mij binnen hebt gekregen maar ik krijg elke keer een fout melding.

Neehoor, 1 bericht teveel maar, dat je niet kon reageren, maar dat was in dat bericht dus prima gelukt.
Ik heb de dubbel-post verwijderd voor je.
Als dat vaker gebeurd, wil ik graag de foutmelding weten.

Wat betreft de verbinding: Zit er op je laptop ergens aan een zijkant, of voorkant een mini schakelaartje voor WLan ?
Of een toetscombinatie met de Fn toets?

Welk merk / type laptop?

ik heb een asus eee pc 1000h en ja moet wifi aanzetten met FN+F2 maar hij staat aan en als ik ze weer indruk gaat de verbinding niet uit. Knop blijft blauw branden, is dat wel goed?

Maar over de foutmelding, ik kreeg elke keer als ik reageerde een bericht dat ik niet was aangemeld, of ik iets fout had gedaan ofzo.

groetjes Soraya

Laatst bewerkt door een moderator:
hmmm,, ok, heb je de activatie-link in je bevestigings email geklikt?
Ingelogd op de site?

Ok, vreemd dat FN F2 niet correct werkt.
klinkt als een driver probleem, met van alles en nog wat.
Kijk eens in apapratenbeheer.
Wat zie je daar voor gele uitroep tekens?

sorry maar kunt u mij misschien uitleggen waar ik moet kijken? alles staat bij mij in het engels. En als er gele uitroep tekens moet staan, ik heb ze niet gezien.

Hallo Paul,

Ik heb uw link weer geprobeerd en heb het gevonden. Ik heb nu AW-NE766.zip gedownload maar nu weet ik niet wat ik moet doen. Als ik de folder open maak kan ik uit ver schillende dingen kiezen en meestal moet je setup.exe kiezen toch?
Als ik daar op druk gebeurd er niets. Weet u wat ik nu moet doen?

groetjes Soraya

Kun je een screenshot plaatsen van je apparatenbeheer?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan