Hallo Paul,
Ik kan nu wel reageren. Maar o, sorry ik had niet door dat het al een oud bericht was hahaha.
Maar ik denk dat ik toch een ander probleem heb.
Gister had ik de wireless setup geinstaleerd en kon de wireless lan vinden in de network conections. Kon daarna uit verbindingen kiezen hier in de buurt.
Had de laptop uitgeschakeld en later wou ik er weer op en kon het niet meer vinden in de lijst bij network, alleen de bluetooth lan en de cable lan. Had de wizard weer geprobeerd maar er gebeurde niets.
Heb vandaag het hele internet doorgespit om het probleem op te lossen, had uw link ook nog geprobeerd maar daar moest ik een key invoeren.
Heb wel wat ontdekt, als ik naar system properties ga en dan hardware> device manager> network adapters, dan staat er alleen bluetooth stuurprogramma Lan en atheros ethernet Lan, wirelass lan staat daar niet bij.
Heb nog gepobeerd om een wireless card driver te downloaden maar dat lukte ook niet.
Lukte trouwens ook niet goed omdat mijn programma in het engels is, dus een uitgebreide uitleg is wel nodig hahaha.
Maar bedankt dat u toch antwoorde, ook al was het al een oud bericht
groetjes Soraya
P.s het kan wezen dat u al 4 berichten van mij binnen hebt gekregen maar ik krijg elke keer een fout melding.