Draait Win7 op 790mb ram

Status
Niet open voor verdere reacties.
windows xp home is goed genoeg voor jouw.
tenzij je remote desktop wil gaan gebruiken dan moet je professional nemen.
 
ik ben het met frankwannet eens je bent goedkoper uit met geheugen uitbreiding en je bent dan ook gelijk klaar voor de toekomst
 
Laatste paar maandan heb ik veel problemen met me vista..

Zou je niet beter aan de problemen kunnen werken dan??
Vista staat er orgineel op dus mag geen probleem zijn.....
daarnaast..als je terug gaat naar xp heb je wel gekeken of alle drivers ervoor voorhanden zijn??
 
Wat is een remote destkop

Remote Desktop = Extern Bureaublad

Werd vermeld omdat alleen in XP Professional (en in Vista Ultimate, Vista Enterprise, Vista Business, Windows 7 Professional en Windows 7 Ultimate) de mogelijkheid aanwezig is om (via Extern Bureaublad-client programma) een verbinding ermee te maken vanaf een andere computer en dan een bureaublad etc. getoond te krijgen min of meer alsof je zelf vóór de computer zit waar je mee verbonden bent. Vandaar de term 'Extern Bureaublad'/Remote Desktop. In Windows XP Home en (bijv.) Vista Home Premium is wel de Extern Bureaublad-client beschikbaar, maar je kunt niet met dergelijke computer verbinden via het RDP protocol.

Hierbij wordt het RDP protocol gebruikt. Hier staat het (in het Engels) nog wat verder uitgewerkt.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Gewoon 1 GB of 2 GB ram bijprikken en Windows 7 installeren. Dat is de beste keuze.:thumb:
 
welke problemen heb je met vista leg ze eens neer in het vista gedeelte van het forum of zoek daar eens in. staan veel oplossingen en misschien ook wel voor jouw problemen.
 
Ik had veel problemen me pc werd sloom spellen werkten niet :S maar ik heb al 1 weekje win xp pro en het is veel beter dan vista ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan