• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Draaitabel kleine vraag, waarshijnlijk zo opgelost!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mafkees11

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2012
Beste allemaal,

In mijn voorbeeld zien jullie een draaitabel, maar het loonnummer wat nu onder de naam staat wil ik gewoon rechts ernaast hebben, zoals de volgorde in mijn data gegevens links van de tabel.

Kan iemand mij vertellen hoe je dat doet?

GR Bekijk bijlage Draaitabel Excel.xlsx

Als je 2010 gebruikt: ga in de draaitabel staan, kies dan het tabblad Ontwerpen van Hulpmiddelen voor draaitabellen. Kies vervolgen bij rapportindeling voor Overzichtsweergave of een andere als die meer met jouw wensen overeenkomt.

Kies dan Tabelweergave en geen subtotalen en geen eindtotalen.

We komen een heel end helemaal top.

Er is nog 1 laatste punt het loonnummer moet precies naast de naam staan. Is dat mogelijk? Bekijk bijlage Draaitabel Excel3.xlsx

En werkt dit allemaal een soort van het zelfde in excel 2003? Het vervelende is dat ik met beide moet werken.

GR

Michel die van jou komt ook in de richting, alleen de opmaak moet exact het zelfde zijn als de opmaak en volgorde van de gegevens. Wat bij die van jou wel positief is dat het loonnummer precies naast de naam staat.

Heb je #4 wel echt gevolgd? Uit het voorbeeld komt dat namelijk niet naar voren.
In 2003 heb je bij de draaitabel een apart venster voor de eigenschappen.

Beste Thoralf,

Hierbij het daadwerkelijke bestand berust op de werkelijkheid. Bekijk bijlage voorbeeld.xls

Wat ik bedoel is dat er een draaitabel moet komen van het bereik AJ9 t/m AQ20 en de opmaak van die draaitabel moet exact zo zijn als de volgorde en opmaak van de gegevens, dus eerst Naam,loonnummer(rechts precies naast de naam),100%,150%,250%,Z,F,S.

Ik heb jou opmerkingen opgevolgd, maar dan krijg ik niet precies het loonnummer naast de bijbehorende persoon.

Mijn vraag is dus ook: Kan iemand mij uitleggen hoe ik mijn draaitabel opmaak net zo krijg als de volgorde en opmaak van de gegevens in bereik AJ9 t/m AQ20?

Bedankt alvast!

Gr

Thoralf,

Super bedankt! Je bent weer degene met de juiste oplossing op mijn vraag.

gr

Is hier soms sprake van een mafkees die Mafkees helpt? :d

Haha dat zou heel goed het geval kunnen zijn! We liggen op 1 lijn haha

Gr

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan