dreamweaver

Status
Niet open voor verdere reacties.

joke43

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 sep 2009
Berichten
1
Ik werk met dreamweaver 8 maar hoe maak ik me site toonbaar voor de meest gangbare resolutie 1024x768 steeds als ik een foto in mijn mainframe zet en dan kijk met de resolutie 1024x768 komt tie niet mooi uit of je ziet hem helemaal niet mijn resolutie is 1440x900 dus hoe maak ik mijn site toegankelijk voor meerdere resoluties ook heb ik het al met een tabel geprobeerd ook dat lukt me niet
WIE HELPT MIJ pleaseeeeee word er gek van hahaha:evil:
 
Hoi Joke43,
Ik denk dat het 't makkelijkst gaat, wanneer je je foto's eerst verkleint tot een breedte waarmee ze wel goed uit de verf komen bij 1024x768px.
  • Als je bij het maken van een pagina niet je resolutie van 1440x900px gebruikt, maar je monitor instelt op 1024x768, zie je meteen het resultaat bij 1024x768, en zit je meteen goed! :)
Als je geen ander tekenprogramma hebt, kan je voor het verkleinen van een foto of ander plaatje bijvoorbeeld het gratis Irfanview gebruiken (downloaden kan via de homepage Irfanview hier).
  • In Irfanview ga je dan naar het menu Image > Resize/Resample, en daar kan je precies instellen welke breedte het moet worden. De hoogte wordt dan automatisch aangepast als je "Preserve aspect ratio" aanvinkt. Voor Irfanview is geloof ik ook een taalmodule voor in het Nederlands.
Als dit niet genoeg is, geef dan maar pleaseeeeee even een link naar je site. Kunnen we eens kijken waar je gek van wordt! ;)

CSShunter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan