dringende hulp gevraagd

Status
Niet open voor verdere reacties.

NIELSke

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2006
onlangs was ik iets aan het downloaden op limewire, en ik kreeg een virus melding, dus ik wis het bestand, plots bleef mn laptop hangen, ik heb bijna een kwartier gewacht maar er gebeurde echt NIETS dus heb ik hem helemaal moeten uitzetten. een paar minuten laterstart ik hem terug op, ik log in op mijn account, maar dan werkt niets meer! ik krijg aan een stuk door meldingen dat explorer.exe niet meer werkt, en ik kan op niks meer klikken, en mijn toetsenbord werkt dan ook niet meer :confused: , als ik dan tijdens de foutmelding op de link van het rapport klik (dan werkt muis en toetsenbord wel even) kom ik op internet, een microsoft crash site ofzo kan ik wel op andere sites ga, en zolang ik op internet explorer( of mozilla firefox) zit werken muis en toetsenbord wel en krijg ik geen foutmeldingen meer. maar als ik internet explorer sluit loopt het helemaal vast!!!!!! ik heb dus al vanalles op google opgezocht en ik vond iets van een virus dat muis en toetsenbord uitschakeld ofzo
dus vraag ik: hoe kan ik mijn toetsenbord en muis herstellen zonder dat ik naar mijn instellingen kan gaan want dan werkt er niks, ik kan alleen mn internet explorer gebruiken, en hopen op jullie hulp. ik zou mn bestanden liefst behouden omdat al mn schoolwerk eropstaat
ik heb een asus intel laptop (a6F-series) help mij please

Kan Ik Ook Niet Meer Veranderen, Zodra Ik Op Iets Klik, Of Op Een Toets Druk Bevriestr Alles Helemaal, Ik Kan Nix Doen Buiten Internet:(

Maar Iets Wat Ik Nu Wel Zie: Onderaan Staat Het Icoontje Van Mijn C-schijf (hetzelfde Icoontje Als Wanner Er Bestanden Inde Wachtrij Staan Om Op Cd Te Zetten En Er Staat Ook 19:49 Bij Ik Denk Dat Dit De Tijd Is Maar Het Isnu 21.04 Dus...(en R Komt Geen Beweging In)

Start eens op in de Veilige Modus, hier lees je hoe dat moet.

En probeer in de Veilige Modus dit:( als toetsenbord werkt )
- Doe cd van Windows erin
- Typ sfc /scannow
- Laat het scannen

Kijk dan of je Systeemherstel kan doen, daarmee kan je je pc herstellen naar een datum dat alles nog goed was.
Systeemherstel: Start --> Alle programma's --> Bureau-accesoires --> Systeemwerkset --> Systeemherstel.

Als het niet werkt, kan je ook even een online virusscan doen,
Doe deze scan.

En als alles helemaal niet werkt, word het denk ik tijd voor een Repair van Windows.
Daarmee word Windows opnieuwe geinstalleerd, maar bewaar je al je programma's, data ( schoolwerk enz. ) en instellingen.

Laatst bewerkt:
het zal windows repair moeten worden vrees ik

waar vind ik dat ding???
:D

Heb je alles gedaan wat ik zei?

Hier lees je heel duidelijk hoe het moet.
Volg rustig die stappen ( print de handleiding uit ) en alles je alles doet zoals daar staat, lukt het!:thumb:

ik heb alles geprobeerd wat jullie zeiden, veilige modus, .... nix helpt! en die windows repair: ik steek de cd in, ik start laptop opniew, en dan loopt de boel vast en krijg ik aan 1 stuk door error meldingen, en ik zie nergens iets staan van press any key to boot...

Welke anti-virusscanner gebruik je?

hm

Het kan zijn dat die virus je Explorer heeft uitgedaan! wat je moet doen is het voor elkaar krijgen van de control pannel en daar nieuwe taak en Explorer.exe uitvoeren probeer het en anders instaleer windows opneiwu!

Probeer Stinger te downloaden via een niet besmette computer en laat deze scannen. Uitleg staat in de link die ik gaf.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan