onlangs was ik iets aan het downloaden op limewire, en ik kreeg een virus melding, dus ik wis het bestand, plots bleef mn laptop hangen, ik heb bijna een kwartier gewacht maar er gebeurde echt NIETS dus heb ik hem helemaal moeten uitzetten. een paar minuten laterstart ik hem terug op, ik log in op mijn account, maar dan werkt niets meer! ik krijg aan een stuk door meldingen dat explorer.exe niet meer werkt, en ik kan op niks meer klikken, en mijn toetsenbord werkt dan ook niet meer
, als ik dan tijdens de foutmelding op de link van het rapport klik (dan werkt muis en toetsenbord wel even) kom ik op internet, een microsoft crash site ofzo kan ik wel op andere sites ga, en zolang ik op internet explorer( of mozilla firefox) zit werken muis en toetsenbord wel en krijg ik geen foutmeldingen meer. maar als ik internet explorer sluit loopt het helemaal vast!!!!!! ik heb dus al vanalles op google opgezocht en ik vond iets van een virus dat muis en toetsenbord uitschakeld ofzo
dus vraag ik: hoe kan ik mijn toetsenbord en muis herstellen zonder dat ik naar mijn instellingen kan gaan want dan werkt er niks, ik kan alleen mn internet explorer gebruiken, en hopen op jullie hulp. ik zou mn bestanden liefst behouden omdat al mn schoolwerk eropstaat
ik heb een asus intel laptop (a6F-series) help mij please

dus vraag ik: hoe kan ik mijn toetsenbord en muis herstellen zonder dat ik naar mijn instellingen kan gaan want dan werkt er niks, ik kan alleen mn internet explorer gebruiken, en hopen op jullie hulp. ik zou mn bestanden liefst behouden omdat al mn schoolwerk eropstaat
ik heb een asus intel laptop (a6F-series) help mij please