Dringende Hulp!:Videokaarten werken nog steeds niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mastaglazy

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2009
zoals somige van jullie weten heb ik vrijdag een nieuwe video kaart gekocht en de dag daarna deed hij niets meer.
na veele hulp was het toch het beste om de oude kaart erin terug te zetten en de nieuwe terug te brengen.
nu ik de oude erin terug heb gezet werkt het nog steeds niet.
spellen hebben nog steeds grafische problemen/errors of willen niet opstarten.
dus het ligt niet aan men videokaarten.
dit ligt aan men pc.
zou iemand mij hier dringend mee kunnen helpen?
P.S ik krijg ook soms als ik de pc afsluit een blauw scherm (blue screen of death)
met als onderwerp pci.sys wat waarschijnlijk mijn pci-express x16 slot betekent.
is die stuk of is er wat verkeerd geinstallerd? hij ging stuk op de nacht terwijl ik sliep tussen vrijdag nacht en zaterdag ochtend.
en dan nog iets, ik heb nadag ik de videokaart en de drivers heb geinstalleerd nog niet de pc opnieuw opgestart, dus hij ging voor het eerst uit na de nieuwe kaart die nacht.
aub help me snel (T_T) ik weet het allemaal echt niet meer. :(:(:(

Van Klaas

Goedemorgen,

Dit is het vervolg op deze en heb je nu al intussen eens een schone installatie gedaan want zo blijf je aan de gang en schiet je niks op.

Modag

Ik heb heel belangrijk spul op men pc staan.
en als ik een schone installatie doe wil ik er zeker van zijn dat dat werkt.
een vriend zij dat mischien men pci slot kapot zou zijn, maar dat lijkt me stuck.
want somige spellen werken wel.

Hoi,,

De belangrijke bestanden kan je naar usb stick of op een cd-rom of als je een tweede hd hebt naar toe kopieren. want echt zo schiet je geen meter op en blijf je in een kringetje rond draaien zelf afgelopen vrijdag ook gedaan kwam ook niet verder .
En ik denk ook niet dat het aan de hardware ligt maar aan de software

Modag

Laatst bewerkt:
oke, dan bel ik men oom vanavond en dan moet die maar effe langskomen.
ik vind het allemaal erg ***** :(
maar ja ik denk ook dat het de software is.
want ik heb de pc niet opnieuw opgestart nadat ik de drivers had geinstalleerd van men nieuwe kaart.
ik heb hem later gewoon afgesloten en toen de volgende ochtend deed hij weinig.
ik ga nu eerst dingen naar de HDD zetten.
bedankt! :) ik hou de topic nog effe op ongefixed dan kan ik hier altijd nog effe posten :)

Hoi,

Goed plan dan kan je wel die van gisteren sluiten we blijven meekijken .

Modag

Hoi allemaal ik ben zonet naar de winkel geweest en die jongen wist meteen wat er was :D
er is een HotFix nodig en morgen kan ik hem brengen en fixt hij hem gratis voor me ;)
ben echt ****ing blij!

Hoi,

dat is mooi we wachten even tot morgen heb je de pc daar achter gelaten?

Modag

Nee ik moet hem morgen brengen, hij opent s'ochtens om 9 uur dan breng ik hem direct ;)
en ik kan hem waarschijnlijk na een uurtje al weer ophalen.
Stom dat niemand aan een hotfix dacht xD

Hoi

Nu hoop ik dat het morgen allemaal werkt, maar volgens mij is dit de laatste hotfix maar niet op jouw kaart van toepassing
Maar als je de laatste driver hebt geprobeerd zit hij daar ook in volgens mij.

Modag

Heb zonet men computer expert oom aan de telefoon gehad en die zij dat dat 100% het probleem zou zijn.
kan niet wachten tot morgen einderlijk gamen met men nieuwe video kaart :thumb:

Nee dat zit hij niet want anders had men oom en de winkel dat wel gezegt want ik heb alles van begin tot eind uitgelegt en dat is 100% het probleem en hij zij dat het zo gefixt is ;)

oke ik zal effe vertellen hoe alles is gegaan :)
maandag ben ik ernaartoe geweest en zijden ze dat ik mijn pc vandaag moest brengen.
Dus heb ik hem vandaag gebracht en ben 3-4 keer terug gegaan om te kijken :thumb:
Eind van de middag kwam ik weer en wisten ze wat er aan de hand was en ze hebben het gefixed.
Dus alles doet het weer, maar ze wouden hem nog even houden om wat tests uit te voeren om te kijken of het allemaal helemaal bleef goedgaan.
Morgen ochtend kan ik heb waarschijnlijk ophalen.
Ik dacht ik vertel het maar effe want dan weten jullie ook weer wat :)
morgen als men pc terug is en het doet sluit ik de topic en geef ik hem aan als gefixed :D
Ben trouwens echt heel erg blij, men ouders werden erg gek van me omdat ik men mond niet over men pc kon houden xD
nouja, hij doet het dus weer.

Van MastaGlazy:thumb:

Hoi,

Hoop te lezen wat het nu was lijkt me meer als de hotfix van ati .

Modag

Ik weet nog niet WAT het was :)
Ik vroeg of er niks ergs was.
Toen zij hij: Het probleem is al verholpen en alles doet het weer, Maar ik wil eerst nog een paar tests doen om te weten dat hij helemaal perfect werkt.
Dus kan hem morgen wel ophalen :)

Van MastaGlazy:thumb:

:) mooi als ze zeggen dat ie weer top werkt :)

Lijkt me idd meer al alleen een hotfixje erop zetten.
Mischien ook al je chipset drivers en heel de meuk.

Als je dalijk maar niet diep in je beurs moet tasten.

Hoi

Aan gezien ik ook in je andere topic gezeten heb ben ook ik erg benieuwd naar de uitslag.
Alleen het feit over de hotfix zet ik al mijn vraagtekens bij....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan