Mastaglazy
Gebruiker
- Lid geworden
- 24 mei 2009
zoals somige van jullie weten heb ik vrijdag een nieuwe video kaart gekocht en de dag daarna deed hij niets meer.
na veele hulp was het toch het beste om de oude kaart erin terug te zetten en de nieuwe terug te brengen.
nu ik de oude erin terug heb gezet werkt het nog steeds niet.
spellen hebben nog steeds grafische problemen/errors of willen niet opstarten.
dus het ligt niet aan men videokaarten.
dit ligt aan men pc.
zou iemand mij hier dringend mee kunnen helpen?
P.S ik krijg ook soms als ik de pc afsluit een blauw scherm (blue screen of death)
met als onderwerp pci.sys wat waarschijnlijk mijn pci-express x16 slot betekent.
is die stuk of is er wat verkeerd geinstallerd? hij ging stuk op de nacht terwijl ik sliep tussen vrijdag nacht en zaterdag ochtend.
en dan nog iets, ik heb nadag ik de videokaart en de drivers heb geinstalleerd nog niet de pc opnieuw opgestart, dus hij ging voor het eerst uit na de nieuwe kaart die nacht.
aub help me snel (T_T) ik weet het allemaal echt niet meer.

Van Klaas
na veele hulp was het toch het beste om de oude kaart erin terug te zetten en de nieuwe terug te brengen.
nu ik de oude erin terug heb gezet werkt het nog steeds niet.
spellen hebben nog steeds grafische problemen/errors of willen niet opstarten.
dus het ligt niet aan men videokaarten.
dit ligt aan men pc.
zou iemand mij hier dringend mee kunnen helpen?
P.S ik krijg ook soms als ik de pc afsluit een blauw scherm (blue screen of death)
met als onderwerp pci.sys wat waarschijnlijk mijn pci-express x16 slot betekent.
is die stuk of is er wat verkeerd geinstallerd? hij ging stuk op de nacht terwijl ik sliep tussen vrijdag nacht en zaterdag ochtend.
en dan nog iets, ik heb nadag ik de videokaart en de drivers heb geinstalleerd nog niet de pc opnieuw opgestart, dus hij ging voor het eerst uit na de nieuwe kaart die nacht.
aub help me snel (T_T) ik weet het allemaal echt niet meer.

Van Klaas