dringende vraag: videokaarten die goed zijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
'trommgeroffel'

hier eindelijk de langverwachte gegevens van mijn voeding:

400 watt
LPE2-23

dus met andere woorden ben ik zwaar afgezet...

godver :thumb:

heel erg bedankt voor uw hulp tot nu toe :love:

zou u mij misschien nog met 1 ding kunnen helpen? ik heb net met mijn nonkel gebeld, wiens beste vriend een computerzaak heeft. hij kan mij dus alles geven voor de fabrieksaankoopprijs, een stuk goedkoper.

nu zou hij wel de exacte benamingen moeten weten van beide producten, aangezien mijn nonkel er absoluut niets van kent, en wel als tussenpersoon moet dienen. daarom wil ik dus alles duidelijk opschrijven.

videokaart: Club3D HD 4770 512MB GDDR5 (of is het gewoon assus HD 4470?)

voeding: kan je me misschien wat precieze namen geven?

alvast enorm bedankt voor al uw hulp en snelle antwoorden!

heel erg bedankt voor uw hulp tot nu toe :love:

zou u mij misschien nog met 1 ding kunnen helpen? ik heb net met mijn nonkel gebeld, wiens beste vriend een computerzaak heeft. hij kan mij dus alles geven voor de fabrieksaankoopprijs, een stuk goedkoper.

nu zou hij wel de exacte benamingen moeten weten van beide producten, aangezien mijn nonkel er absoluut niets van kent, en wel als tussenpersoon moet dienen. daarom wil ik dus alles duidelijk opschrijven.

videokaart: Club3D HD 4770 512MB GDDR5 (of is het gewoon assus HD 4470?)

voeding: kan je me misschien wat precieze namen geven?

alvast enorm bedankt voor al uw hulp en snelle antwoorden!

Tja. Er zijn heel veel HD4770 videokaarten. In principe zijn ze allemaal even goed (en ook nog eens even duur :confused:).

Een ATI Radeon HD4770 512MB GDDR5. Merken: Asus, MSI, Sapphire, XFX, of Gigabyte
codes:
90-C3CGZ0-J0UAY00T
CGAX-4772DD
GV-R477D5-512H-B
R4770-T2D512
21149-00-20R
HD-477A-YDLC

Voeding:
Corsair CX400W
Corsair code: CMPSU-400CXEU

Of
OCZ StealthXStream 500W
OCZ coe: OCZ500SXS, of OCZ500SXS-EU

Deze zijn ongeveer even duur en qua prestaties ook aardig gelijk. De corsair is iets beter.

Kijk er zijn nog veel meer goede voedingen. Ik weet alleen niet hoe duur die zijn tegen fabrieksprijzen/groothandelprijzen

Hey,

Ik raad je persoonlijk een 4870 aan hij kost tegenwoordig maar 120 EURO !!!!!!!!!!!!!
http://www.databyte.nl/90-C1CLG5-J0UAY00Z?ref=tweakers

Met deze kaart kun je echt alle games op High draaien. Ik heb zelf de Sapphire 4890 OC edition, deze is niet zo ultra veel sneller dan een 4870.

Je processor+voeding kunnen echt niet maar goed dat moet je zelf weten. In ieder geval moet je wel de voeding veranderen anders gaat het niet lukken. :evil:

ok, dan ga ik vanavond eens bellen.

harstikke bedankt, ik hou je nog op de hoogte!

hopelijk ga ik met deze kaart wel alles kunnen spelen :cool:

Hey,

Ik raad je persoonlijk een 4870 aan hij kost tegenwoordig maar 120 EURO !!!!!!!!!!!!!
http://www.databyte.nl/90-C1CLG5-J0UAY00Z?ref=tweakers

Met deze kaart kun je echt alle games op High draaien. Ik heb zelf de Sapphire 4890 OC edition, deze is niet zo ultra veel sneller dan een 4870.

Je processor+voeding kunnen echt niet maar goed dat moet je zelf weten. In ieder geval moet je wel de voeding veranderen anders gaat het niet lukken. :evil:
De processor is daar echt te traag voor. Dat is zonde van het geld.

vandaag naar mijn nonkel een mailtje gedaan, hij gaat me dit weekend de prijs daarsturen, dan kan ik nog zien of ik al dan niet ergens anders koop.

het is dus wel zeker dat dit op mijn pc zal werken, met een nieuwe voeding? en dat ik dan alles ga kunnen spelen? want het is erg veel geld voor mij...

het is inderdaad mogelijk om op dit moment alle games te spelen, maar over 1-2 jaar zijn er denk ik echt wel games uit die wat te veel worden voor dat kaartje hoor

Laatst bewerkt:
beste marsmannetje.

de leverancier van mijn nonkel verkoopt geen HD4770 :(
de voeding is wel op voorraad, en die kan ik krijgen voor een stuk goedkoper.

nu, aangezien ik toch bijna een korting van 50% krijg, vroeg ik mij af of je nog een aantal videokaarten kent die geschikt zijn voor mijn pc? indien je blijft bij je mening, kan ik altijd de HD 4770 via een andere site kopen natuurlijk, maar als ik zo'n grote korting krijg is het een beetje zonde natuurlijk.

Een Nvidea 250gts zou zoals eerder in topic aan gegeven een alternatief zijn...
(buiten het verhaal van je processor om)

Een 4770 is inderdaad lastig leverbaar

Een Nvidea 250gts zou zoals eerder in topic aan gegeven een alternatief zijn...
(buiten het verhaal van je processor om)

Een 4770 is inderdaad lastig leverbaar

ok, even wachten op marsmannetje's reactie (niet slecht bedoelt hoor, maar hij heeft mij al zoveel geholpen :D) en dan zien we wel.

die processor komt wel in orde.

zijn er misschien nog wat andere processoren? er zijn er namelijk een hoop in promotie op die site, en dan eigenlijk tegen weggeefprijs te kopen...

Tuurlijk op Marssmannetje wachten.....:D

Maar als je je eigen topic doorleest dan geeft ie zelf al aan wat de"mogelijke" mogelijkheden waren

succes.....

Goedkoop:
HD4830, 9800GT

Ongeveer gelijk geprijsd aan de hd4770 (moeilijk leverbaar op het ogenblik :( ):
HD4850, gts250 (zoals frank dus al aangaf)

En dan de HD4870. Deze kaart is wel wat te goed voor je processor, maar goed: mocht je die ooit gaan vervangen, dan kan misschien de videokaart nog even mee.
Kijk eens wat het prijsverschil is.

Voorlopig zou ik dus de hd4850 of de gts250 zeggen.

Je koopt wel een nieuwe voeding, toch?

denk dat ik voor de gts 250 ga gaan.

hiermee kan ik dus werkelijk alle recente games spelen, zonder twijfel?

ik heb dus ook zeker een nieuwe voeding nodig? ook wanneer ik de gts 250 koop?

zijn er trouwens nog wat andere voedingen die je me kan aanraden?liefst zo goedkoop mogelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan