Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heel erg bedankt voor uw hulp tot nu toe :love:
zou u mij misschien nog met 1 ding kunnen helpen? ik heb net met mijn nonkel gebeld, wiens beste vriend een computerzaak heeft. hij kan mij dus alles geven voor de fabrieksaankoopprijs, een stuk goedkoper.
nu zou hij wel de exacte benamingen moeten weten van beide producten, aangezien mijn nonkel er absoluut niets van kent, en wel als tussenpersoon moet dienen. daarom wil ik dus alles duidelijk opschrijven.
videokaart: Club3D HD 4770 512MB GDDR5 (of is het gewoon assus HD 4470?)
voeding: kan je me misschien wat precieze namen geven?
alvast enorm bedankt voor al uw hulp en snelle antwoorden!
De processor is daar echt te traag voor. Dat is zonde van het geld.Hey,
Ik raad je persoonlijk een 4870 aan hij kost tegenwoordig maar 120 EURO !!!!!!!!!!!!!
http://www.databyte.nl/90-C1CLG5-J0UAY00Z?ref=tweakers
Met deze kaart kun je echt alle games op High draaien. Ik heb zelf de Sapphire 4890 OC edition, deze is niet zo ultra veel sneller dan een 4870.
Je processor+voeding kunnen echt niet maar goed dat moet je zelf weten. In ieder geval moet je wel de voeding veranderen anders gaat het niet lukken. :evil:
Een Nvidea 250gts zou zoals eerder in topic aan gegeven een alternatief zijn...
(buiten het verhaal van je processor om)
Een 4770 is inderdaad lastig leverbaar
Maar weer wachten op marsmannetje he!!
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.