Drive image

Status
Niet open voor verdere reacties.

giljom

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2002
Berichten
806
Ik heb met drive image 2002 een spiegel gemaakt en op de partitie D gezet, en ik kan die ook terug zetten vanuit D en van uit Windows, maar veronderstel dat de pc niet meer opstart, en ik een opstartdiskette moet gebruiken, kan ik dan die spiegel die op D staat terug zetten vanuit DOS, of gaat dat niet, wie is vertrouwt met drive image
 
Met het programma PQ Drive Image 2002 is het mogelijk een set van 2 bootdiskettes te maken. Als C: teruggezet moet worden, of booten vanaf C: niet meer mogelijk is dan wordt gestart mbv van deze diskettes.
De nieuwere versie PQ DI 7 en Symantec Ghost 9 hebben een bootable CD rom.
 
Dat is juist de vraag, kan ik nu nog die discette maken , en hoe gebeurd dat, en kan dan de spiegel van de D terug gezet worden, of moet dat van cd rom gebeuren, graag wat meer uitleg
 
De diskettes kan je ook nog achteraf maken. Ga via Start/Power Quest Drive Image 2002/Create Resque diskettes. Met deze diskettes is het mogelijk te booten en de spiegel van D; Of C terug te zetten. Het programma staat op X:\Program Files\PowerQuest\Drive Image 2002\Rescueme\Setup
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan