Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gebruik je XP?Geplaatst door Dickdale
Wie kan mij helpen aan een driver voor een Hp deskjet 615C?
En dan graag geen sites waar je lid van moet worden of al die andere crap...
Alvast bedankt!
Er staat bij mijn link toch duidelijk dat het voor xp is en voor win98 of ME.Geplaatst door Admin_Frisian
Gebruik je XP?
Dan zul je deze niet vinden.
De driver zit al ingebakken in XP en HP heeft de ondersteuning hiervoor stopgezet.
Zekers, maar voor XP staat er ook het volgende:Geplaatst door biertjuh72
Er staat bij mijn link toch duidelijk dat het voor xp is en voor win98 of ME.![]()
There is no need to download a printer driver from the Web. The drivers for HP Deskjet printers are included in Windows XP.
waarom zou dat niet goed gaan ? werkt hier perfect ...Geplaatst door biertjuh72
Dat is waar, maar op de 1 of andere manier zal dat niet goed gaan denk ik.
Drivers handmatig installeren is daar de extra optie.
Ga naar start > configuratiescherm > printers en faxapparaten > printer toevoegen, nu de schermpjes volgen.Geplaatst door Dickdale
Ik zal het eens proberen via XP.
Geplaatst door MrBeanstra
Eigenlijks vind ik het onzin dat er uberhaupt nog zulke vragen komen. Het is toch logisch dat je eerst op de site van de fabrikant moet zoeken, voordat je zo'n vraag hier stelt
:evil: :evil: :evil:
Mister beanstra, ik denk dat jij net met computeren begon,ook niet wist hoe één en ander werkten![]()
Laten we gewoon mensen helpen die een vraag stellen, reactie's in de zin van..............................
Eigenlijks vind ik het onzin dat er uberhaupt nog zulke vragen komen, vind IK nu klink klaren onzin.!!!!!!!
Geplaatst door bas9
Geplaatst door MrBeanstra
Eigenlijks vind ik het onzin dat er uberhaupt nog zulke vragen komen. Het is toch logisch dat je eerst op de site van de fabrikant moet zoeken, voordat je zo'n vraag hier stelt
:evil: :evil: :evil:
Mister beanstra, ik denk dat jij net met computeren begon,ook niet wist hoe één en ander werkten![]()
Laten we gewoon mensen helpen die een vraag stellen, reactie's in de zin van..............................
Eigenlijks vind ik het onzin dat er uberhaupt nog zulke vragen komen, vind IK nu klink klaren onzin.!!!!!!!
Uiteraard is niet iedereen evenveel op de hoogte van computers en wat er bij komt kijken. Uit de vraag van Dickdale is echter wel op te maken dat hij toch een redelijke basis kennis heeft. Hij vraagt specifiek om drivers van een HP printer. Is het dan niet een logische stap dat je op de site van hp kijkt? Daar hoef je toch geen extra computerkennis voor te hebben?
Dit zeg ik echt niet om vervelend te zijn, maar je mag toch wel verwachten dat mensen zelf eerst een poging doen om er uit te komen. Maar misschien heb ik het helemaal mis en is juist dit forum voor de makkelijke mens.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.