stevennevets1
Gebruiker
- Lid geworden
- 26 okt 2013
Waar vind je goedwerkende software om je drivers in windows 10 te updaten, liefst gratis
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien wordt de printer niet meer ondersteund. Was de driver geschikt voor Win 10 ?Had ook via de website van mijn printer geprobeerd te updaten, maar het werkte dan helemaal niet meer.
Helemaal met @srpchulp eens. Zoals door velen geadviseerd, Windows Update of driver van de hardware fabrikant.... tenzij u dol bent op malware ...
Niets is gratis... https://www.drvhub.net/ ...
We may also use third-party software codes, such as Google Analytics and Yandex.Metric, to analyze the use of software products in order to develop and maintain them.
Tis maar een voorbeeld, maar veel eenduidiger dan waar je mee begon.Ik heb een printer van merk XX met type nr 123456 en die werkt niet of niet goed onder Windows 10, dus ik zou graag een update of een nieuwe driver vinden als die bestaat.
Windows 10 update hem blijkbaar niet automatisch dus het werkt nog niet (goed) bij mij.
Hebben jullie suggesties voor een oplossing?
Daardoor is er voor helpers hier ook veel meer focus te behalen met wat je wilt.Waar vind je goedwerkende software om je drivers in windows 10 te updaten, liefst gratis
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.