driver?

Status
Niet open voor verdere reacties.

intro34

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2002
Ik heb op een beurs een mooie 19" monitor gekocht, een H.P.
Alleen kan ik nergens op de site van hp een 19 inch driver vinden.
Ik heb er een 21 inch opgegooid maar nu blijft er altijd een gedeelte van iets buiten beeld, wie kan mij hiermee helpen, oh ja, met een spelletje is het beeld eigenlijk vaak te donker, anders niet, hoe los ik dat op??
Alvast heel erg bedankt!!

Misschien makkelijk als je er even bij vermeld welke type monitor je hebt en welke Windows versie je hebt.

tav Caspar

Het is een 19 inch van Hewlitt Packard,crt 1600*1200 with tilt base/d vga
HP 90 19" Diplay
Ik werk met windows 98...
Mvgr,

tav JBS

Daar had ik als eerste gekeken, maar daar hebben ze hem niet beschikbaar, of ik begrijp het niet, toch bedankt!

aan JBS

Jaaa, daar zit hij bij, maar het lukt mij niet om hem te intalleren, bij conf, inst, gevanceerd...het lukt niet, de computer blijft de oude instellingen gebruiken wordt mij gemeld.
Weet u/jij hoe het wel moet, graag stap voor stap als het kan

Normaal bij hp is dat het een uitpakprogramma is. Waarna je via een setup/install progr. dit kun installeren.

Ga naar je apparaatbeheer, klik daar op je monitor en dan ergens op de tabbladen daar kan je kiezen om het stuurprogramma bij te werken, gebruik dan de nieuwe bestanden die je hebt. Of wil dit ook niet?

aan JBS

Ik snap het niet, ik ben een beetje een leek wat dat soort dingen betreft..kunt u aub specifieker zijn?
mvgr,

Start > instellingen > configuratiescherm

Dan kiezen voor systeem (aparatenbeheer)

aan caspar

Dat wil dus helemaal nix, doe ik vast fout, grrr
Nog meer hulp???

JBS en caspar,

Bedankt voor de moeite alvast, ben in ieder geval ietsje verder gekomen.Jammer dat het niet verder wil lukken.
met vriendelijke groet,
intro

Geef dan aan wat niet lukt, en tot hoe ver je kunt komen.

JBS

Oke, conf, beeldsch, instellingen, geavanceerd,daarna gaat hij zoeken, (het hp bestand zit in tmp opgeslagen)
daarna zegt hij dat hij de oude stuurprogrammas behoudt..
Kunt u daar iets mee?

1. Heb je het bestand dat van HP komt uitgepakt ? Wel doen.
2. Volgens mij moet na de instelling geavanceerd nog beeldscherm komen. (ik kan me vergissen)

JBS

2; ja klopt
1; daar zit dus het probleem denk ik, hoe doe ik dat?
groet

Dubbelklik op de file die je gedownloaded hebt. :d

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan