driver?

Status
Niet open voor verdere reacties.
jbs

Als ik daarop dubbelklik word ik alleen gewaarschuwd dat het bestand al op mijn pc aanwezig is en of ik het wil overschrijven...??

jbs

Als ik daarop dubbelklik geeft de pc alleen aan dat het bestand al op mijn pc aanwezig is, en vraagt of ik het wil overschrijven...?

Zoek uit waar hij die bestanden heeft neergezet. Vervolgens probeer je de driver weer te installeren, en geeft op dat je de locatie zelf opgeeft. Geef dan de locatie van die files op.

Alles gedaan wat u vertelde en al eerder ook, maar nee, het wil niet lukken! Helaas, heel hartelijk dank voor in ieder geval de juiste drivers voor mij localiseren.

Wat kun je nu niet met dat scherm, wat je wel wilt doen. Het kan misschien ook aan de videokaart driver liggen.

JBS

Windows geeft aan dat er een bepaalde monitor in staat, dan probeer ik deze drivers, van de hp site, te installeren, maar dan wordt er aangegeven dat het stuurprogramma dat gebruikt wordt de beste is, en dat die behouden wordt. Alleen degene die erin staat is een 21" en die moet dus vervangen worden...snapt u het nog? En dat wil dus niet.

Het is niet opgelost, maar geef wel deze status, er is nl meer aan de hand , zelfs plaatselijke expert krijgt het niet voor elkaar!
Bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan