drivers windows 98

• Onderwerp starter Onderwerp starter cat
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
nu ben ik thuis op mijn computer en denk ik zal hem eens downloaden en er gebeurt hier precies hetzelfde krijg de zelfde tekst.
ik download de file sla hem op en open hem dan in winzip.
ik klik op setup.exe en krijg de zelfde melding
maar er staat windows 98me mn ouders en ik hebben windows 98 maar er heeft denk ik wel me opgestaan voor dat er alles afgehaald is.

wat nu?

greetz cat

Als de PC geen Intel gebruikt dan moet 1 en ander nog geupdate worden.
Ik vond nog een VGA driver hier. Het is een originele Microsoft. Ik zet hem als RAR dus je moet hem unzippen, in de bijlage.
Misschien werkt dit?

Falco

Bijlagen

dank je voor de moeite
ga het proberen

je hoort t nog

greetz
cat

Cat, probeer deze ehttp://members.driverguide.com/driver/detail.php?action=download&driverid=2996ens hoop dat ie werkt.

de een na laatste driver doet nis krijg ik dezelfde melding als voorheen

de laatste driver gedownload die uzipt zich in zwart scherm volgens mij dos en dan staan er ineens van allerlei dingen op de desktop.
wat nu.

greetz cat

Wat staat dan op je desktop? Kun je een Print Screen plaatsen?
Dat met zwarte scherm klopt. Hij zou de drivers direct geinstal. hebben daar.
Anders (optie?) download het trial van System Mechanic en laat dat een check runnen op de PC. Misschien krijg je daar wat meer info over welke drivers je nodig hebt.

grtz
falco

is goed morgen weer
okay dan maak ik een print screen en zo groetjes
cat

sorry nog geen tijd gehad maar binnenkort hoor je meer

cat

er staat bv(want ik kan geen screenshot maken)
setup.pkg,sis6326m met een boekje,sis6326m.vxd en allerlei dll
namen met tekens ik ga thuis die mechanic op een schijfje zetten en dan hier bekijken want duurt heel lang om die hier te downloaden omdat ze op telefoontikken nog zitten hier met internet

anders plaats maar enkele drivers die jij denkt dat ik kan gebruiken en wijs me precies hoe te instaleren voor het weer fout gaat.

greetz cat

okay gedownload op mn eigen computer dat is alleen een aparaatstuurprogramma ik moet toch de driver hebben voo die vga zoals je helemaal vooraan mijn vragen kunt lezen ik weet dus niet of ik deze kan gebruiken heb jij mijn vragen en antwoorden van voor af aan gelezen en denk je dat ik dit nodig heb want wat er dus op de desktop is komen te staan dat was naar aanleiding van installatie van de vorige stuurprogramma
en die werkte niet.

System mechanic werkt ook niet op de computer want dat gaat helaas niet met 16 kleuren geeft hij aan.

dus hopenlijk heb je alles gelezen en heb ik hier iets aan

greetz cat

Laatst bewerkt:
driver

http://members.driverguide.com/inde...=SIS6326M.DRV&qa5=4&qa6=955&dp=2&sm=b&jmd=and

onderaan deze pagina staat de meest recente driver.

als je een brander hebt,zou ik er een aantal downloaden en op cd meenemen,naar je ouders.

anders op flop zetten, flop bij je ouders erin doen en de setup laten draaien.

Zo niet, via apparaatbeheer stuurprogramma bijwerken.
dus je klikt recht op je beeldscherm adapter/eigenschappen/stuurprogramma bijwerek,en dan verwijs je naar de floppy.

suc6

die driver toolkiy die onderaan staat is dat iets die downloaden en afdraaien bij hun zou dat kunnen kijk even voor me .
als hij tenminste het bij hun doet want mechanic deed het dus ook niet.
anders download ik inderdaad enkerle drivers.

greetz cat

Heb je nog nieuws?
Anders kijk ik morgen misschien heb ik nog wat VGA drivers om hiet te plaatsen??

nou het is dus nog niet gelukt weinig tijd ervoor gehad .
kijk jij eens naar de vraag die ik hiervoor gesteld heb en alle andere aanwijzingen zou ik daar iets mee kunnen?

anders plaats die vga drivers ook maar dan zet ik ze op een cdtje en ga ze allemaal uitproberen.
zet er voor de zekerheid nog effe bij hoe te installeren want misschien doe ik dat wel fout.

kijk jij alles effe na en probeer me dan te helpen

vast heel veel dank voor alle moeite die je doet

greetz cat

Hallo

Ik ben nog van de oude eigenaar te weten gekomen
dat er eerst windows 95 opstond en er later windows 98 opgezet is.
Zelf wist ze niet veel van computers,
Computer nodig voor studie ,scripties enzo,
dus verder niks kon ook niet op internet bij zonnet,stond verbaast dat het mij wel gelukt was maar dan met wannadoo.
Ze wist niet wat voor een merk dat het is want ze had hem ook ooit tweedehands gekocht en er dingen op laten zetten die zij nodig had.
meer weet ze dus niet.

greetz cat

Hi Cat! :D

Het leek al een wat ‘oudje’. Als ik het goed weet voor Windows 95 gebruikte men drivers van het merk: S3.
Op zolder heb ik nog een PC (ook oudje) met W95. Ik ga nog daar kijken voor wat drivers. Ik denk dat je ook de ‘oude’ VXD bestand nodig hebt.
Kijken als ik wat kan vinden, hoe groot het is (kan ik het hier met RAR plaatsen?).
Je hoort nog van mij.

grtz
Falco

Bij Win95 zijn er 5 bestanden (origineel dus).
Ze staan in: C:\WINDOWS\SYSTEM.
Ik heb alle 5 in 1 RAR gezet in de bijlage.
Mocht dit ook niet werken dan hoor ik dat.
Laatste mogelijkheid (van mij dan) zijn de S3 drivers.

grtz
falco

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan