Ik heb na vier jaar en op het laatst irritant gebruik,alle naar mijn smaak zinvolle bestanden ge backupped en met veel hulp van o.a.deze site,mijn harde schijf leeg gemaakt. M.b.v.een streamed XP cd de besturing en ook de back-ups weer terug gezet.Ik heb nu een enorme winst aan snelheid.Toch draait alles niet naar wens.Ik heb geen geluid,ook niet met andere speakers of headset,ook de windows pingels zijn niet te horen.De cd/dvd spelers laten het ook afweten.Ook als ik een andere nieuwe geluidskaart er in zet ,geen geluid.Op advies het apparaatbeheer bekeken maar geen gele uitroeptekens. Wat ik wel over heb een is uitgebreid file met ongeveer 70 bestanden waar ik geen raad mee weet .Waar moet ik die plaatsen en wat is de functie er van?Als ik ze opent kom ik vaak de naam "driver"tegen.Ik verwacht nu dat het slecht functioneren o.a.veroorzaakt wordt door het niet op de juiste plaats staan(ontbreken) van deze bestanden.
Namen van een paar van deze bestanden:
MicrosoftKernel DRM audiodecoder
Microsoft Kernel-systeemaudioapparaat
Numerieke-gegevensprocessor
NVIDIA Geforce 2 MX 100 200
USB hoofdhub
WAN minipoort
Ik ben een volslagen nitwit op pc gebied,maar dat hadden jullie al begrepen.Graag jullie hulp.Groet Sytske
Namen van een paar van deze bestanden:
MicrosoftKernel DRM audiodecoder
Microsoft Kernel-systeemaudioapparaat
Numerieke-gegevensprocessor
NVIDIA Geforce 2 MX 100 200
USB hoofdhub
WAN minipoort
Ik ben een volslagen nitwit op pc gebied,maar dat hadden jullie al begrepen.Graag jullie hulp.Groet Sytske