Ik had gisteren moeilijkheden met het opstarten van een programma. Hierbij dacht ik dat het aan mijn drivers lag. Dus ging ik naar de site van NVIDIA. Ik liet de website zoeken naar welke drivers er geschikt waren voor mijn pc (die ik niet had). Dit waren de drivers NVIDIA display driver v258.96 en v260.99. Ik heb deze geïnstalleerd in een aparte map. Vervolgens heb ik ook de Tagès drivers version 5.5.7.2 geïnstalleerd. Nu heb ik wel een probleem. Ik heb NVIDIA Hybrid SLI (zorgt ervoor dat ik prestatie van pc kan opvoeren of verlagen). Dit blijft altijd op energiebesparende modus staan. Als ik probeer prestatie op te voeren dan komt er op mijn scherm: prestatie opvoeren, dit gaat dan weg en ik blijf op energiebesparende modus staan... Wanneer ik mijn pc opstart, dan duurt het zeer lang (wel 10X zo lang als normaal) tegen dat de pc is opgestart. Ik heb als reactie hierop Mijn drivers die ik gedownload en geïnstalleerd heb gewoon verwijderd (de map verwijderd). En de Tagès drivers version 5.5.7.2 gedeïnstalleerd. Dit hielp niet en ik zit nog altijd met hetzelfde probleem... Wat zou ik hierop moeten doen?