Drivers

Status
Niet open voor verdere reacties.

piezie

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2011
Ik had gisteren moeilijkheden met het opstarten van een programma. Hierbij dacht ik dat het aan mijn drivers lag. Dus ging ik naar de site van NVIDIA. Ik liet de website zoeken naar welke drivers er geschikt waren voor mijn pc (die ik niet had). Dit waren de drivers NVIDIA display driver v258.96 en v260.99. Ik heb deze geïnstalleerd in een aparte map. Vervolgens heb ik ook de Tagès drivers version 5.5.7.2 geïnstalleerd. Nu heb ik wel een probleem. Ik heb NVIDIA Hybrid SLI (zorgt ervoor dat ik prestatie van pc kan opvoeren of verlagen). Dit blijft altijd op energiebesparende modus staan. Als ik probeer prestatie op te voeren dan komt er op mijn scherm: prestatie opvoeren, dit gaat dan weg en ik blijf op energiebesparende modus staan... Wanneer ik mijn pc opstart, dan duurt het zeer lang (wel 10X zo lang als normaal) tegen dat de pc is opgestart. Ik heb als reactie hierop Mijn drivers die ik gedownload en geïnstalleerd heb gewoon verwijderd (de map verwijderd). En de Tagès drivers version 5.5.7.2 gedeïnstalleerd. Dit hielp niet en ik zit nog altijd met hetzelfde probleem... Wat zou ik hierop moeten doen?

Eerst eens duidelijk vertellen wat nu het probleem is.

Welke PC
Welk moederbord
Welke videokaart

Wat bedoel je met moeilijkheden met het opstarten van de PC

Ron

Even voor de duidelijkheid: SLI is als je 2 of meer videokaarten aan elkaar wil koppelen en ze samen wil laten werken. Heb jij 2 videokaarten? Anders is het logisch dat hij het niet doet. Maar dat hij daarna langzamer opstart, snap ik niet.:confused:

Pc= Medion P861X
Moederbord= Medion P8612
Video kaart= NVIDIA Geforce 9100M G

Ik kon altijd prestatie opvoeren voordien. Dusja...

Bij het opstarten kom ik op het scherm waar ik mijn wachtwoord moet ingeven. Ik typ het in. Dan blijft de pc een 3-tal minuten op hetzelfde scherm staan (waar ik dus mijn wachtwoord moet ingeven) en ik kan niets doen op dat scherm. Vervolgens kom ik op mijn bureaublad en het gaat alles normaal, behalve dat ik dan op een energiebesparende modus zit.

Mja, ik ga mijn pc even binnendoen bij een kennis. Ik zie dan wel. Toch bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan