Drivers

Status
Niet open voor verdere reacties.

zembla

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2007
Hallo,

Weet er iemand waar ik de nieuwste drivers voor de Asus agp 3650 serie 512 mb videokaart kan vinden? Liefst met wat uitleg over welke file ik dan moet openen want ik heb iets gevonden op de site van asus (winzip file) maar die staat vol met files om te openen en die geven telkens errors zoals bvb Can not install Ikernel.exe, ...
Liefst dringend want nu heb ik een schokkerig beeld als ik internet open en naar beneden scroll

Alvast bedankt!

Mvg

Lars

Kijk ff op de asus website, daar vind je de nieuwste drivers.
Welke type heb jij? ah of den eah?

Nee dat wist ik niet, is dat enkel die hotfix dat ik moet downloaden en installeren om alles te hebben?

Met welk os draai jij?

De hotfix zouden moeten werken.Ik zit zelf met een agp3850

Bedoel je dan gegevens van mijn pc met os???

Ik heb een pentium 4 van Medion met 512 mb videokaart Asus AGP 3650 serie

1024 mb ram

160 gb harddrive

CPU 2,80 Ghz

of was het dat niet wat je moest hebben? :p

Xp?vista?w7?
OS=operating system.Hier kun je normaal gesproken ook de drivers halen.

http://support.amd.com/us/gpudownload/Pages/index.aspx

Dat zijn dezelfde drivers die je me geeft :p ik heb het nogmaals geprobeerd maar er komt nog steeds op de software is mogelijk niet goed geinstalleerd of installeer het programma die bij de hardware horen. Raar dat het niet lukt ik kan het wel installeren hij vraagt dan om men pc te rebooten maar dan komt de foutmelding erop, vreemd..

Probleem opgelost ik heb de drivers vanaf de cd-rom geinstalleerd die bij de videokaart zaten :) Tis mss niet de recenste maar twerkt goed :)

Toch bedankt voor de moeite!

zembla

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan