Thomasvanaquino
Gebruiker
- Lid geworden
- 16 jan 2012
Ik heb een klein probleempje met het updaten van een drupalsite.
Ik krijg de volgende foutmelding:
Forbidden
You don't have permission to access / on this server.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Apache/2 Server at www.mijnkijkophetverleden.be Port 80
Ik heb deze fout gekregen na het updaten naar versie 7.33. Ik heb alle stappen gedaan die ik kon doen de site in onderhoudsmodus gezet de regel veranderd in settings.php $update_free_access = FALSE; naar True
Dan bestanden overgezet via filzilla en die geeft mij aan dat alle overdrachten mislukt zijn.
Wil installatie annulleren en na dat ik hem uit de onderhoudsfase heb gezet krijg ik deze melding
Ook heb ik gemerkt dat settings.php nu leeg is
alvast bedankt voor de hulp
Ik krijg de volgende foutmelding:
Forbidden
You don't have permission to access / on this server.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Apache/2 Server at www.mijnkijkophetverleden.be Port 80
Ik heb deze fout gekregen na het updaten naar versie 7.33. Ik heb alle stappen gedaan die ik kon doen de site in onderhoudsmodus gezet de regel veranderd in settings.php $update_free_access = FALSE; naar True
Dan bestanden overgezet via filzilla en die geeft mij aan dat alle overdrachten mislukt zijn.
Wil installatie annulleren en na dat ik hem uit de onderhoudsfase heb gezet krijg ik deze melding
Ook heb ik gemerkt dat settings.php nu leeg is
alvast bedankt voor de hulp