Drupalsite vernieuwen naaar 7.33

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thomasvanaquino

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2012
Ik heb een klein probleempje met het updaten van een drupalsite.
Ik krijg de volgende foutmelding:
Forbidden

You don't have permission to access / on this server.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

Apache/2 Server at www.mijnkijkophetverleden.be Port 80
Ik heb deze fout gekregen na het updaten naar versie 7.33. Ik heb alle stappen gedaan die ik kon doen de site in onderhoudsmodus gezet de regel veranderd in settings.php $update_free_access = FALSE; naar True
Dan bestanden overgezet via filzilla en die geeft mij aan dat alle overdrachten mislukt zijn.
Wil installatie annulleren en na dat ik hem uit de onderhoudsfase heb gezet krijg ik deze melding
Ook heb ik gemerkt dat settings.php nu leeg is
alvast bedankt voor de hulp

Hallo, Is het probleem al opgelost? Zo nee reageer dan op deze vraag samen komen we er vast wel uit.

Mod-edit: Helpen doen we via het forum, niet via de mail

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja probleem is al opgelost ik heb contact opgenomen met mijn host en het probleem voor
gelegd. die hadden nog een back up liggen van de twee bestanden en die terug gezet.
Toch bedankt voor de hulp.
groeten aquino

Ik wilde de uopdate terug uitvoeren en heb weer het zelfde probleem maar dit keer zijn de bestanden wel beschreven wat heb ik verkeerd gedaan update is voor naar drupal 7.33 te gaan IK heb met filzilla bestanden overgebracht maar kreeg altijd te zien dat de overgang mislukt is op de een of andere manier. Hoe kan ik dat verhelpen

Laatst bewerkt:
Probleem is intussen opgelost sorry voor de late reactie heb de host van mijn site gecontacteerd. Probleem had et maken met geheugen van mijn pakket

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan