dsi games

Status
Niet open voor verdere reacties.

muzzleflash

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 mei 2009
Berichten
3
ik heb een (oude) ds lite en daar heb ik een r4 voor, ik ben er erg tevreden over. maar ik wou ff weten of je voor de dsi ook games kan downloaden en op de nieuwe r4i kan zetten. net zoals je bij de r4 deed (op romsites zoals frozen roms ofzo)

heel bedankt voor reacties,
muzzle
 
ik heb een (oude) ds lite en daar heb ik een r4 voor, ik ben er erg tevreden over. maar ik wou ff weten of je voor de dsi ook games kan downloaden en op de nieuwe r4i kan zetten. net zoals je bij de r4 deed (op romsites zoals frozen roms ofzo)

heel bedankt voor reacties,
muzzle

ja werkt hetzelfde ;)
alleen kan nintendo met een update komen voor DSI zodat het kaartje onbruikbaar wordt maar dan zal het R4 team ook wel weer met een update komen.

ik zelf raad je de acekard2i aan. Werkt makkelijk en simpel. en alle nieuwe spellen zijn er op speelbaar, software wordt regelmatig geupdate en er is AKAIO.

maar welke je koopt moet je zelf weten, want daar ging je vraag niet over :)

mvg
 
ja werkt hetzelfde ;)
alleen kan nintendo met een update komen voor DSI zodat het kaartje onbruikbaar wordt maar dan zal het R4 team ook wel weer met een update komen.

ik zelf raad je de acekard2i aan. Werkt makkelijk en simpel. en alle nieuwe spellen zijn er op speelbaar, software wordt regelmatig geupdate en er is AKAIO.

maar welke je koopt moet je zelf weten, want daar ging je vraag niet over :)

mvg

erg bedankt voor deze post, ik zal zeker goed naar de acekard2i kijken :p
 
www.dealextreme.com
kan je hem goedkoop kopen, enige nadeel is dat je hem pas na zo'n 3 weken hebt (maar ik heb tot nu toe wel alles gekregen wat ik hier besteld heb.)
zijn ook wel nederlands sites maar daar heb ik geen ''ervaring'' mee.
micro sd kaartje kan je beter in NL kopen (of die van R4 gebruiken?)
want die zijn daar tijdelijk uitverkocht.

mvg
 
Laatst bewerkt:
www.dealextreme.com
kan je hem goedkoop kopen, enige nadeel is dat je hem pas na zo'n 3 weken hebt (maar ik heb tot nu toe wel alles gekregen wat ik hier besteld heb.)
micro sd kaartje kan je beter in NL kopen (of die van R4 gebruiken?)
want die zijn daar tijdelijk uitverkocht.

mvg

ik heb nog wel een 4 gig micro sd van mijn r4 dus die gebruik ik denk ik
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan