Hallo,
Ik zit nu al een tijdje te klooien met mijn boot.ini maar ik wordt er niet wijzer van
Mijn doel is om te kunnen kiezen tussen Win XP en Win 89... Ik heb win XP op de eerste primary master staan en ook IDE 0.... op de tweede harddrive en op de tweede IDE controller (nummer 1 dus) staat win 89....
mijn vraag is hoe ik met 2 harddrives een dual boot tussen win xp en win 98 kan maken...
mijn boot.ini ziet er nu zo uit:
je krijgt dan wel een keuzemenu bij het opstarten maar als je dan voor win 98 kiest dan doet hij het niet.
mijn vraag is dus nu wat ik fout heb gedaan... en hoe het dan wel moet...
:thumb:
Ik zit nu al een tijdje te klooien met mijn boot.ini maar ik wordt er niet wijzer van
Mijn doel is om te kunnen kiezen tussen Win XP en Win 89... Ik heb win XP op de eerste primary master staan en ook IDE 0.... op de tweede harddrive en op de tweede IDE controller (nummer 1 dus) staat win 89....
mijn vraag is hoe ik met 2 harddrives een dual boot tussen win xp en win 98 kan maken...
mijn boot.ini ziet er nu zo uit:
Code:
[boot loader]
timeout=30
default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS
[operating systems]
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Professional" /noexecute=optin /fastdetect
multi(1)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Windows 98 SE" /fastdetect
je krijgt dan wel een keuzemenu bij het opstarten maar als je dan voor win 98 kiest dan doet hij het niet.
mijn vraag is dus nu wat ik fout heb gedaan... en hoe het dan wel moet...
:thumb: