• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

dubbel getal.

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Bart,

1: doet het al in de "koppels" code.
2: niet aan gedacht (optie).
3: heb ik geschreven in vorig schrijven.
4: scheelt inderdaad tijd.

Ik wacht even Huib's reactie af.
Allemaal bruikbare tips, dank daarvoor.

Edit: Ik heb je reactie gezien Huib, ik zal er eens naar kijken.

Laatst bewerkt:
Helaas kan ik je vraag niet reproduceren Huib, ik heb daar geen last van.

Ik heb alle benoemde tips doorgevoerd in onderstaand bestand.

Bijlagen

Hallo Harry,

Ik kreeg een mailtje dat jij een bericht hebt verzonden.
Maar ik kan niets vinden of is er iets niet goed gegaan.

Groet, Huib

Hallo Huib,

Er is niets fout gegaan volgens mij, ik zie al mijn posts staan.

Dag Harry,

Je hebt helemaal gelijk alles is inderdaad gewoon binnen gekomen.
Waarschijnlijk te lang achter het scherm gezeten en de geestelijke inspanning om het te kunnen volgen.
Maar ik ben je zeer dankbaar alles werkt nu perfect.
Ik heb het nieuwe bestand wat jij het laatst gestuurd hebt in een nieuwe map geplaatst en Excel daarna verwezen het afsluiten is nu helemaal goed.

Dankjewel,

Huib

Graag gedaan Huib,

Ik verneem het wel als er weer problemen opduiken.
Succes met het klaverjassen, en dat er maar veel vleesprijzen mee naar huis gaan.

Hallo Harry,

Het is inderdaad zo dat we vroeger allerlei prijzen hadden. Maar daar is een aantal jaren geleden verandering in gekomen. met een nogal ingewikkelde formule.
We gaan er namelijk een dag van uit (bus, bezoek aan museum o.i.d. eten en drinken)

Inmiddels hebben zich 40 mensen ingeschreven voor het nieuwe seizoen. Deelnemers betalen elk 5 euro per avond, ook bij afwezigheid.
Op het dagje uit krijgen de beste koppels van de acht avonden een traktatie van de slechtste koppels (borrel)
De acht winnaars van de avond krijgen van de acht slechts scorende per avond een borrel aangeboden.
De beste speler over alle avonden krijgt een beker die rouleert plus een borrel van de minst scorende over alle avonden.
Het winnende koppel van alle avonden heeft deze dag gratis consumptie's. Consumpties zitten niet in het pakket.
Het slechtste koppel over alle avonden heeft twee extra avonden bardienst.
Omdat niet iedereen het spelletje leuk vindt kan de rest van onze woongemeenschap ook mee voor 40 euro (5 x 8 avonden)
Meestal en tot nu toe altijd, houden we geld over, wat dan overgemaakt wordt naar een goed doel.

Nog zeer bedankt,

Huib

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan