dvd branden met nero 6.3.0.0

Status
Niet open voor verdere reacties.
als je van avi naar vcd of svcd wilt kies je daar de juiste template voor.
wil je naar dvd dan neem je die template.
als je de handleiding volgt staat er ook hoe dvd author werkt.

en nee je kan het straks niet meer op een cdr zetten al blijft ie onder de 700 mb deze mpeg is anders gecodeerd dan een vcd of svcd en nero zal hem dus ook niet herkenen als vcd of svcd file.
je zult als je er dvd files van gemaakt hebt met dvd author het echt op dvd moeten zetten.

Ooh oke,
maar als ik nu niet had gekozen voor DVD Pal maar KSVCD ofzo, kon ik dan wel op een gewoon cdtje?

Het liefst zou ik namelijk op een gewoon cdtje deze film zetten, maar wel als dvd. Net als ik een keer van een kennis heb geprobeerd.
Later natuurlijk wel op dvd, maar ik heb momenteel geen lege dvds in huis, dus wil ik het eerst proberen op een gewoon cdtje ...

als je het op een normale cd had willen zetten dan had je voor ksvcd moeten kiezen ja.
of mijn eerdere raad op moeten volgen en het mpeg file in 2 stukken moeten hakken en het op 2 cdr zetten.

Mja ik heb hem gecanceled en heb VCD aangeklkt, want
dat kon onze dvd speler aan he?

En als ie dan klaar is check ik ff die handleiding die gaat over dvd author .. dat is avi/mpeg naar dvd denk ik he ?

Geplaatst door Japser
Mja ik heb hem gecanceled en heb VCD aangeklkt, want
dat kon onze dvd speler aan he?

En als ie dan klaar is check ik ff die handleiding die gaat over dvd author .. dat is avi/mpeg naar dvd denk ik he ?

nou ik ga het nu nog 1 x zeggen en daarna stop ik ermee hoor.
heb alles ondertussen al 10 x herhaald.

JE kunt een vcd file NIET als dvd maken een vcd file wordt groter dan 1 cd en zul je dus in stukken moeten hakken.
Je hebt daarvoor ook dvd author niet nodig want die kan alleen van een dvd geschikte mpeg dvd files maken.

wil je een vcd of een svcd maken dan heb je tmpgencoder nodig en een vcd of svcd gaat niet op 1 cd passen.

goed, ik ben nu bezig met een vcd en wilde hem op een dvd branden. Dit kan dus niet begrijp ik en ik begin wel weer overnieuw met de DVDPal ...:confused:

Nogsteeds vind ik het wel vreemd dat ik een cdtje leende waar een dvd op stond. wat is dat dan?

Geplaatst door Japser
Nogsteeds vind ik het wel vreemd dat ik een cdtje leende waar een dvd op stond. wat is dat dan?

dat was geen dvd maar een Ksvcd een svcd die met een speciale template gecodeerd is zodat ie op 1 cd past

Sorry dat ik nu pas reageer, maar mijn pc deed erg raar en heb windows xp toen opnieuw moeten installeren en C: geformateerd.
Nu moet ik dus weer ff het progje downloaden en kijk ik weer hoever ik kom:D

Ik heb op advies nog ff wat andere proggies gedownload, maar dat ging niet erg goed. Toen
vond ik dit en dat is volgens mij rechtstreeks van avi naar dvd en dat is veel makkelijker lijkt mij.
Maar is dit dan van avi naar vob?

Als dit allemaal niks is, dan zeg het maar gewoon en download ik die programma's die jij me gaf. Ik dacht
alleen dat dit misschien wat makkelijker was ..

Greetz

Het programma wat je daar aangeeft ken ik niet je zult dus zelf moeten kijken of het wat is voor je.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan