hallo iedereen,
ik heb sinds een week een nieuwe pc
die heb ik zelf geassembleerd
alles doet het perfect alleen mijn dvd brander (sonynec optiarc ad-7173) geeft een probleem. in de bios word hij herkend en in windows geeft vista aan dat hij aan het instaleren is en het apparaat gereed voor gebruik is, maar als ik een cd of dvd erin doe dan gaat de hele pc langzaam lopen en als ik Deze computer open loopt dat venster vast.
alleen als ik een lege dvd erin doe pakt hij hem wel maar bij het branden loopt hij na 1% vast. ik heb al geprobeerd om de nieuwste firmware te instaleren maar dat heeft ook niet geholpen. ik kan verder ook niks bedenken hoop dat 1 van jullie wat weet
mijn specs zijn:
Moederbord: MSI p35 neo2
Processor: Intel core duo 6750 2,6Ghz
Geheugen: 2gig
videokaart: Club 3D Geforce 8800GTS 320mb
hardeschijf: Maxtor Diamondmax 21 250GB
Sony-nec Optiarc AD-7173 DVD-RW Dual layer Labelflash
ik heb sinds een week een nieuwe pc
die heb ik zelf geassembleerd
alles doet het perfect alleen mijn dvd brander (sonynec optiarc ad-7173) geeft een probleem. in de bios word hij herkend en in windows geeft vista aan dat hij aan het instaleren is en het apparaat gereed voor gebruik is, maar als ik een cd of dvd erin doe dan gaat de hele pc langzaam lopen en als ik Deze computer open loopt dat venster vast.
alleen als ik een lege dvd erin doe pakt hij hem wel maar bij het branden loopt hij na 1% vast. ik heb al geprobeerd om de nieuwste firmware te instaleren maar dat heeft ook niet geholpen. ik kan verder ook niks bedenken hoop dat 1 van jullie wat weet

mijn specs zijn:
Moederbord: MSI p35 neo2
Processor: Intel core duo 6750 2,6Ghz
Geheugen: 2gig
videokaart: Club 3D Geforce 8800GTS 320mb
hardeschijf: Maxtor Diamondmax 21 250GB
Sony-nec Optiarc AD-7173 DVD-RW Dual layer Labelflash
Laatst bewerkt: