dvd kopieren lukt niet ( goed )

Status
Niet open voor verdere reacties.

waerdteddy

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2003
Ik heb een dvd speler en een brander in mijn compu zittten en het was altijd moglijk om een dvd gelijk te branden dus zonder eerst een image te laten maken.

Ik heb een firmware update voor mijn brander gedaan en volgens de gegevens zou deze nu veel breder inzetbaar zijn. Maar nu wil hij niet meer kopieren van de dvd speler.

Als ik hem eerst naar de harde schijf laat branden werkt alles perfect.

Heb ik soms een instelling fout staan.

Overigens is de brander een philips en de lezer een LG.

Ik gerbuik Nero en DVD fab ( beiden hetzlefde probleem ).

Gebeurd dit met alle dvd's of alleen met bepaalde?

Geplaatst door monaco
Gebeurd dit met alle dvd's of alleen met bepaalde?

dit gebeurd met alle dvd's . Alspelen lukt prima op die dvd speler en het ding is nog niet oud.

Gebruik je XP? Gebruik dan systeemherstel en zet het systeem terug naar het moment dat e.e.a. het nog deed.

Dit hersteld niet de installatie van de FIRMWARE!

Heb je XP en terugzetten werkt niet lijkt het mij dat er met het installeren van de firmware iets fout is gegaan.

Om welke merk brander gaat het?

het is een misverstand dat het met de brander fout zit !!

het is zeker niet de brander want met copy to dvd kam ik via een omweg wel de dvd kopieren.

Het simpele dvd Kopieren in Nero werkt niet meer , dan krijg ik een melding dat de dvd niet te kopieren is terwijl dit in copy to dvd om dezelfde dvd gaat, dus het kan wel.

Zou het iets zijn wat te maken heeft met de dvd speler die ik als bronstation gebruik ?????

Xp herstellen is geen optie wat ik heb deze week alles schoon geinstalleerd.

E.e.a. nogmaals lezend en analyserend. Het is fout gegaan na het installeren van de FIRMWARE!

Dit geef je immers aan in de vraagstelling.

Ik heb een firmware update voor mijn brander gedaan en volgens de gegevens zou deze nu veel breder inzetbaar zijn. Maar nu wil hij niet meer kopieren van de dvd speler.

Je zou je nu af moeten vragen of je de installatie van FIRMWARE ongedaan kan maken.

ik weet ook niet meer waar het aan kan liggen.

Het probleem is gek . dvd kopieren vanaf mijn Lg speler naar mijn brander gaat niet , dan een fuotmelding.

Ga ik nu via deze computer naar de lg dvd speler en geef ik aan copy to dvd ( staat ingesteld omdat ik copy to dvd best wel vaak gebruik ) dan leest de LG als een tierelier en de Philips brander brand ook goed .

Ik denk dat ik het maar zo laat want zo lastig is het ook weer niet, maar een mens wil toch graag alles weten, omdat het eerder wel kon met dezlefde aparatuur en programmatuur.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan