DVD-ROM leest niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter Mow
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Mow

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2006
hallo, ik heb mijn pc pas geformateerd. maar nu doe ik een dvd erin leest die niet. ik heb op google naar drivers gezocht, maar vond niks ik heb een aantal forums gelezen maar daar stond ook niks in. ik ben ten einde raad ik zou niet weten wat ik moet doen. kan iemand mij hierbij helpen..... Ik heb ook everest gedownload om te zien wat voor model de dvd-rom is. er staat : IDE DVD-ROM 16X fabrikant afree...
alvast bedankt

Is dit een nieuwe actie? :eek:
Ik hoef niet zo'n DVD.. nee dank je :)
doe mij maar een goed werkende :p

[ik heb al even grvraagd om het te verplaatsen] :)

Laatst bewerkt:
heb je bij apparaatbeheer gekeken voor je cd rom¿

daar kan je ook rechtklikken op de cdrom om te kijken of hij ingeschakeld is en of hij correct werkt..

gr. marcel

Mow zei:
ben ik op een verkeerde forum??? :s

Niet op het verkeerde forum maar wel de verkeerde sectie. Je vraag staat nu in helpmij-acties en ik geloof niet dat dit een aktieprodukt is ;)

Ik zal je vraag op de juiste plek zetten

dat was het eerste wat ik deed. maar ik moet een goed werkende driver hebben denk ik maar kan die niet vinden

Als ik het goed heb,, kon je bij everest ook gelijk de drivers downloaden.¿

ja de bij de brander kan ik die wel downloaden maar bij de dvd-rom niet... ik heb echt bijna alles geprobeerd....... ik sta op het punt om dit ding uit de raam te gooien :mad:

Dus als je via System/Hardware/Apparaat beheer je DVD verwijder, en op nieuw opstart en hij wordt niet meer herkent,mag je hem van mij uit het raam gooien.
Kapot!

heb ik ook al gedaan. nadat ik hem uitzet installeert die wel. maar leest nog geen dvd`s. die zegt steeds plaats de juiste schijf. ik heb gekeken voor updates van de dvd-rom maar kan niks vinden.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan