DVD-speler en DVD-recorder kwijt, hoe kan ik die terug toveren?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Miauw
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Miauw

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 okt 2003
Ik draai onder Windows Vista Home Primium en ben sinds vandaag mijn DVD speler en DVD-recorder kwijt.

Weet iemand hoe ik die twee terug kan halen?

Ik weet niet wat er gebeurd is, dit is mijn computer namelijk niet.

Ik draai onder Windows Vista Home Primium en ben sinds vandaag mijn DVD speler en DVD-recorder kwijt.

Weet iemand hoe ik die twee terug kan halen?

Ik weet niet wat er gebeurd is, dit is mijn computer namelijk niet.

Kan je ze nog zien bij apparaatbeheer?
zoja, kan je ze wel zien in veilige modus?
zonee, vermoedelijk is er dan fysiek iets mis, verkeerd aangesloten of beschadigd?

Gisteren werkte het nog, dus zou het niet aan het sysyteem moeten liggen.

Ik krijg het volgende te zien:

Kan dit apparaat niet starten omdat de configuratiegegevens in het register onvolledig of beschadigd zijn. (Code 19)

Klik op 'Naar oplossingen zoeken' als u gegevens over dit apparaat naar Microsoft wilt verzenden en wilt kijken of een oplossing beschikbaar is.

De apparaten staan er wel, maar met zo'n geel uitroeptekentje.

Laatst bewerkt:
Nee, nog niet, ik wil eerst even kijken of het iets simpels is, maar anders ga ik op systeemherstel over.

drivers al opnieuw geinstalleerd?
al gekeken in veilige modus of het daar wel werkt?

systeem herstel werkt niet.

In systeembeheer kom ik ze wel tegen, maar verder kom ik niet.

Kijk op de site van de fabrikant voor de drivers, download en installeer deze. Het zou kunnen dat er iets mis is met je huidige drivers.

Trek de kabels (IDE en voeding) van de spelers eens los en start de pc op. Sluit de pc af en sluit de kabels weer aan. Start de pc weer op en als het goed is worden de spelers herkend.

Hoi !

Dan moet je toch echt die upper/lower filters zoeken in het register den die verwijderen !

Quote:
syncursist
Member

gevonden!
Eindelijk alweer na lang zoeken de oplossing gevonden. (niet echt zelf gevonden, wel op een forum)

- Start the registry
- Choose the registry key;
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E965-E325-11CE-B FC1-08002BE10318}
- In the right pane, right-click UpperFilters and LowerFilters then click Delete.
- … and restart the notebook

ik heb vooraleer het herstarten nog eerst de CD/DVD rom station driver verwijderd.
Na de reboot installeert windows automatisch de driver en werkt alles normaal.

Einde quote.

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan