dvd-video branden lukt telkens niet! (nero)

• Onderwerp starter Onderwerp starter rob1
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rob1

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2001
Hallo,

Als ik een dvd wil branden dan lukt dat niet. De brander zet alls wel op de dvd maar gaat de mist in aan het einde. Ik heb al op alle mogelijkheden geprobeert.
Nero zegt aan het einde;
Could not perform end of Disc-at-once
Burn process failed at 4x (5.520 kB/sec).

Ik heb al verschillende dvd merken gebruikt, ook op verschillende snelheden. Disc-at-once optie staat aan gevinkt maak kan ik niet uit zetten. Ik heb nero 6.0.0.11 mijn brander is een asus. Als ik op de dvd kijk kan ik wel zien dat er iets op gezet is.

Wie weet er raad???????

Groeten,
Rob.

Wat probeer je op DVD te zetten?

Is het een image, of probeer je een kopie van een bestaande DVD te maken?

Hoe groot is het bestand wat je op DVD probeert te zetten?

Mvg Patrick

Ik wilde een gedownloade film op dvd zetten.
Deze heb ik eerst bewerkt met Nero-vision zodat ik de juiste bestande heb die in de video folder moeten. Totaal was het voor 3,5Gb. Op de cd kan 4,7Gb. Ik heb gekozen voor het branden van een video-dvd. Maar ik heb het zelfde probleem ook als ik data op een dvd wil zetten.

Misschien de branderij binnen XP uitzetten? Wil ook nog wel 'ns foutmeldingen geven.

Configuratiescherm -> Prestaties en Onderhoud -> Systeembeheer -> Services -> zoek "COM-service voor IMAPI cd branders"; daarop rechtsklikken om eigenschappen te wijzigen, kies voor "Uitgeschakeld"; klik Toepassen, klik OK. Klaar.

Oké heb ik gedaan ik zal eens even kijken of het nu wil lukken.

Helaas...... Nee doet nog hetzelfde. Brand wel maar sluit niet af. ik heb er een plaatje bij gedaan met de melding die ik krijg.

Bijlagen

• naamloos.jpg
    naamloos.jpg
    16,4 KB · Weergaven: 112
Nero herinstalleren, zodat je wellicht de optie 'disc at once' kunt wijzigen?

Zoals je ziet heb je corrupte bestanden.

Probeer de film te repareren met DVDFab.

Hier te downloaden.

Kies in dit programma onder "Other Functions" de functie "Correct DVD-sectors". Geef vervolgens aan waar de DVD staat en hij repareert de bestanden.

Mvg Patrick

Laatst bewerkt:
Her installeren is helaas geen optie. Dat heb ik namelijk al verschillende keren gedaan.

Hallo Rob
Bij deze reageer ik op je bericht,als het niet meer nodig is , heeft een ander er miscchien iets aan.
Ik had dezelfde ellende,in het begin werkte mijn dvd brander prima met Traxdata 4.7 120 min. 4X,
ineens was het over en kreeg ik dezelfde melding,
power calibration error,could not perform end of disc
at once, met Nero brandprogramma ,mijn zoon een
geroutineerde ,heeft een nieuw brandprogramma er op
gezet exact hetzelfde probleem.MMORE dvd`s geprobeert noppes.
Updates van NERO ,noppes,tot ik merkte dat het wel
lukte met een DVD+RW van Philips , maar die
kon ik daarna niet Kopieeren op een RD DVD
Mijn zoon stelde voor om het te proberen op een
Philips DVD+R 120min.4.7GB data 4X
Bij Dixsons heb ik er 3 gehaald
(het minste aantal wat je kunt kopen helaas)
En het resultaat is perfect
Gisteren heb ik een spindel met 25 stuks gehaald
toen ik thuis kwam merkte ik dat het geen 4X maar 8X
type was ,schrikken ,maar deze werken ook perfect.
Geen power calibration error,could not perform end of disc at once ,storing meer.
Succes voor jouw en ieder die deze ellende heeft.
Groeten J.G.v.Dam

Nou.... meneer van Dam,ik heb er wel wat aan. Tot nu toe kan ik nog steeds geen dvd branden. Ik ben ook al bezig geweest met verschillende programmas. Ik zal nu dut eens proberen. Bedankt!

Rob.

Probeer anders eens een firmware update te krijgen voor je brander!!! Ik heb het zelfde probleem gehad ,maar nadat ik mijn brander ge-update heb werkte alles perfect.
Probleem zit in de herkenbaarheid van de dvd-rom's volgens mij.Voor een firmware update kun je terecht bij www.rpc1.com
Let wel op dat je het goed serie nummer opzoekt die bij je brander past en versie nummer update SUCCES

Hallo,

Ik ga ervan uit dat je de video files in de map video Ts zet anders ziet hij de files niet.

Verder kun je als je gewoon dvd rom brandt bij de optie die als eerste in het venster staat op geen multiesessie zetten.

Dan gaan de andere opties bij on the fly ook weg.
En kun je ook afsluiten en rest aanvinken.

Hopelijk kom je hiermee verder.

Groetjes Badboy
:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan