DVD wilt steeds formateren en voorbereiden

Status
Niet open voor verdere reacties.

gregske121

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2008
hey mijn DVD/CD station van mijn computer( packard bell EasyNote MB87-P-016 )komt steeds melden dat hij mijn cd's of dvd's wil voorbereiden voor te branden en wil deze dan ook formateren . hij wil hierdoor ook gaan schijven lezen omdat hij steeds zegt " deze lege schijf voorbereiden".

heeft iemand hier een oplossing voor die wel kan werken
ik heb al vanalles gedaan zoals het stuurprogramma verwijderd en terug geinstalleerd , de upper en lowerbestanden verwijderd zoals ze mij hadden aangeraden en ....

het is wel vanaf dat ik een cd rom geformateerd heb zoals hij kwam vragen en ik een andere cdrom insteek dat alle andere cd's wel geopend worden, maar vanaf ik mijn laptop uitschakel en terug opstart werk hij weer niet en vraagt hij weer voor de lege schijf voor te bereiden.

als iemand een oplossing heeft ?

je mag altijd mailen naar gregory_hermans@hotmail.com

greetz gregory

Ik vermoed dat je ooit eens wat bestandjes naar de CD/DVD-brander hebt gesleept.
Windows zet die dan in een soort wachtlijstje, om ze op een later tijdstip te branden.

Heb je via de Verkenner niet een mogelijkheid om die "tijdelijke" bestanden te wissen van de CD/DVD? Wellicht een rechtsklik op de CD/DVD-brander in de Verkenner?
(Kan het hier niet naspelen, heb effe geen Vista tot mijn beschikking.)

Oja, vragen op het forum, is natuurlijk ook antwoord op het forum. Dan hebben de andere leden er ook nog iets aan.

ik kan nergens van die bestanden vinden hijblijft steeds vragen voor de schijf voor te bereiden maar bedankt voor de moeite

mss nog iemand oplossingen ?

greetz gregory

Ik heb het zelfde probleem hier net een schone installatie van vista, je wordt er echt knetter gek van je kan je cd niet normaal meer openen *** Vista!

Ik heb het voor nu "even" opgelost... ik heb in apparaat beheer het dvd-station uitgeschakelt en ingeschakeld daarna in de mappen structuur in windows verkenner(linker kant) kon ik eindelijk mijn dvd benaderen zonder die popup. Weet nog niet wat ie doet bij een nieuwe start.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan