dvi1 se ?? geforce 4 ti

Status
Niet open voor verdere reacties.
Miischien dat 8 maal agp nog niet veel zin heeft bij mijn 1600 xp ahtlon maar ben ook van plan om er binnenkort een 2400 proc. in te zetten.
Dan kan ik weer een jaartje vooruit (hoop ik)

Geplaatst door gast0225
Tja,

Iedereen zijn eigen mening, maar ik heb toch sterk de indruk dat het verdubbelen van de datatransfer van 1 Gb/sec bij 4x agp naar ruim 2 Gb/sec bij 8x agp, "binnenkort" toch wel zijn vruchten gaat afwerpen.

In de toekomst gaat het zeker verschil maken. Maar of je een Ti4200 nou AGP4x of 8x laat draaien, je merkt er niets van. Het verschil viel zelfs zo tegen dat Nvidia heeft besloten de mem clocks van de Ti4200-8x iets te verhogen. (om het zo te laten lijken dat het wél uitmaakt)

Dus, als het niets extra's kost, ga voor de 8x versie.

We zijn nu twee maanden verder maar Ik ben er uit het wordt een geforce 4 4800 128 ddr 8 x agp, ga hem volgende week bestellen.

tnx iedereen voor de hulp

die 4800 vind ik wat zonde van je geld
volgens mij is het gewoon een 4600...(vernieuwde versie misschien ofzo)
maar das mijn mening...ik hou je iig niet tegen :D

vind ik ook, maarja

Ik ben wel erg benieuwd naar wat ie kost...

Via via kan ik aan een geforce 4 4800ti 128ddr komen vor ongeveer 200 euro (niet van de vrachtwagen gevallen:) ) van het merk xfx.
De radeon 9500 is ongeveer dezelfde prijs maar ik ben er een beetje huiverig voor i.v.m driverupdates, dus daarom ga ik voor de 4800.
Op tweakers kon ik niets vinden over de 4800 :( dus weet ik niet of die veel verschilt met de 4600.

Ik heb nog 2 dagen om te beslissen en nu begin ik dus weer te twijfelen tussen die twee :confused:

Geplaatst door dubbele
Via via kan ik aan een geforce 4 4800ti 128ddr komen vor ongeveer 200 euro (niet van de vrachtwagen gevallen:) ) van het merk xfx.
De radeon 9500 is ongeveer dezelfde prijs maar ik ben er een beetje huiverig voor i.v.m driverupdates, dus daarom ga ik voor de 4800.
Op tweakers kon ik niets vinden over de 4800 :( dus weet ik niet of die veel verschilt met de 4600.

Ik heb nog 2 dagen om te beslissen en nu begin ik dus weer te twijfelen tussen die twee :confused:
ikzelf had die 4800 niet genomen, maar de 4400 of bijv de 4200 met 128mb...
scheelt je wel wat geld denk ik...
ikzelf heb de 4200...geen problemen mee...
mooie kaart, kan alle games spelen
maar jah...it's your call

kijk eens naar de conclusie van dit artikel waarin o.a. de 4200 wordt vergeleken met de 9500 (de overige pagina's kun je lezen door links te klikken onder "inhoudsopgave") en ik vermoed dat je slechts enkele minuten nodig hebt om je keus te bepalen..... :D

http://www.hardwareinfo.net/reviews.php?id=350&page=8

let wel ff op de datum van 't artikel................

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan