Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door gast0225
Tja,
Iedereen zijn eigen mening, maar ik heb toch sterk de indruk dat het verdubbelen van de datatransfer van 1 Gb/sec bij 4x agp naar ruim 2 Gb/sec bij 8x agp, "binnenkort" toch wel zijn vruchten gaat afwerpen.
Geplaatst door dubbele
tnx iedereen voor de hulp
http://www.tweakers.net/pricewatchGeplaatst door meelman
vind ik ook, maarja
Ik ben wel erg benieuwd naar wat ie kost...
dank je. Maar het ging me meer om wat hij er voor betaalt. Ik ben namelijk nog steeds van mening dat je voor dat geld iets beters kunt kopen.
ikzelf had die 4800 niet genomen, maar de 4400 of bijv de 4200 met 128mb...Geplaatst door dubbele
Via via kan ik aan een geforce 4 4800ti 128ddr komen vor ongeveer 200 euro (niet van de vrachtwagen gevallen) van het merk xfx.
De radeon 9500 is ongeveer dezelfde prijs maar ik ben er een beetje huiverig voor i.v.m driverupdates, dus daarom ga ik voor de 4800.
Op tweakers kon ik niets vinden over de 4800dus weet ik niet of die veel verschilt met de 4600.
Ik heb nog 2 dagen om te beslissen en nu begin ik dus weer te twijfelen tussen die twee![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.