dwm.exe virus

Status
Niet open voor verdere reacties.

timmie1

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2009
Berichten
291
Ik heb een vraagje:
het proces dwm.exe in de map C:\Documents and Settings\gebruiker\Application Data neemt veel ram in, maakt per seconde verbinding met vele ip-adressen (minimaal 250) en laat Explorer.exe vastlopen zodra het aangeklikt/geselecteerd is. Is dit een virus?
 
Ja maar ik heb win xp mce.
heb gisteren ook een zogenaamde microsoft applicatie verwijderd, deze werd wel door virusscan gevonden...
 
Er zijn ook allerlei startpagina's veranderd, ik blijk nu ineens via een proxy te internetten, we krijgen vaak een irritante zoekpagina als we het i-net opgaan... Ik heb ook ineens een proces (csrss.exe) dat steeds hetzelfde doet..... En het staat niet in de windows-map, bij gebruikers/documenten/application data en local settings
 
Laatst bewerkt:
Ik ook. Al gedraaid in safe modus? What are the results? Scan trouwens ook ff met je eigen scanner natuurlijk in de veilige modus. Bij mij (w7) doet dmw.exe het goed;) CRsrss heb ik ook en doet ook niets raars....
 
dit kan een virus ik heb op het internet gelezen dat het bestand ergens anders dan in system32 gevonden word als je deze files:
User\AppData\Roaming\dwm.exe
User\AppData\Roaming\E11E.576
User\AppData\Microsoft\conhost.exe
User\AppData\Local\Temp\csrss.exe

vind in die volders dan delete ze en doe dat voor elke user

tussen haakjes: (ik heb het virus zelf ook gehad mijn virus scanners heeft hem er tussen uit gehaald)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan