e-mailadressen sorteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

sax

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2001
Berichten
229
Hallo,
Ik heb de volgende vraag. Ik heb een vraag gesteld, binnen mijn vereniging, wie een nieuwsbrief wil ontvangen. Ik heb veel reacties gekregen. Met berichtregels in een andere map geplaatst. Hoe kan ik deze e-mailadressen (> 100) makkelijk in een keer aan het adresboek toevoegen. Of moet ik ze allemaal een voor een kopiëren?
Wie kan me helpen.
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Je bent zo duidelijk als koffiedik ....
Als je die mailadressen via berichtregels al in een aparte map hebt staan, dan heb je toch ook die mailadressen al?
 
Maar nu wil ik ze allemaal het zelfde berichtje sturen. Kan dit in een keer. Maw krijg ik ze allemaal in mijn adressenboek? Dan kan ik ze wel allemaal in een keer wat sturen.
 
Zet ze in je adresboek in 1 aparte groep.
Zodra je nu een mailtje maakt, en 1x de groepnaam selecteerd, heb je alle adressen in 1 keer.
 
Hier gaat het om. Kan dit in een keer of moet alles een voor een erin gezet worden...!?
 
Aha,

Waarschijnlijk bedoel jij dat je de mensen die jou een mailtje hebben gestuurd wél in Postvak IN staan, maar niet in je contactpersonen ....... klopt dat?
 
Maak in je adresboek een neiuwe groep aan.
Selecteer al die adressen die in die groep moeten komen.
Klik de bovenste 1x aan> linker shift ingedrukt houden> klik de onderste uit een rij aan.
Nu staan er een aantal geselecteerd> rechter klik> kopieren.

Ga naar de groep toe> rechter klik> plakken.

Doe dit, totdat alle betreffende mails in de groep staan.

Als je nu een mail stuurd, en je klikt op BCC (voorkeur bij multi-personen mail) dan selecteer je enkel die groepnaam.
Daarna kun je de mail verzenden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan