Sinds enige weken heb ik een probleem met het versturen en ontvangen van e-mailtjes.
Soms komen ze aan bij de geadresseerden, maar 1 op de 2 komt nooit bij de geadresseerde aan. Ook niet als ik mezelf een mailtje stuur. Natuurlijk ben ik al bezig geweest om te proberen het probleem op te lossen. Zo heb ik de volgende handelingen verricht, zonder enig resultaat overigens:
Ping uitgevoerd voor de standaard gateway, OK
Programma voor het afhandelen van berichten op 'Als standaard ingesteld'.
Mijn drie e-mail accounts opnieuw ingesteld na ze te hebben verwijderd.
De Livebox (ik heb een abo op Orange Family) ge-reset (enkele malen zelfs).
Systeemherstel gedaan naar 1-11-'06 toen alles nog werkte.
I.p.v. Outlook Express, Thunderbird van Mozilla als mail client gebruikt.
Online alle suggesties opgevolgd die er op de Orange online helpdesk zijn te vinden.
En tot slot en ten einde raad Windows XP opnieuw geinstalleerd!
Niets helpt. Ook de helpdesk van Orange ziet niets verkeerd en heeft geen bruikbare tip voor me. Wat zie ik eventueel over het hoofd?
Ik weet dat dit een moeilijk probleem is, maar misschien zijn er nog suggesties die bruikbaar zijn. Want ook webmail werkt niet 100%.
Alle suggesties zijn van harte welkom. :shocked:
Alvast bedankt
gertini
Soms komen ze aan bij de geadresseerden, maar 1 op de 2 komt nooit bij de geadresseerde aan. Ook niet als ik mezelf een mailtje stuur. Natuurlijk ben ik al bezig geweest om te proberen het probleem op te lossen. Zo heb ik de volgende handelingen verricht, zonder enig resultaat overigens:
Ping uitgevoerd voor de standaard gateway, OK
Programma voor het afhandelen van berichten op 'Als standaard ingesteld'.
Mijn drie e-mail accounts opnieuw ingesteld na ze te hebben verwijderd.
De Livebox (ik heb een abo op Orange Family) ge-reset (enkele malen zelfs).
Systeemherstel gedaan naar 1-11-'06 toen alles nog werkte.
I.p.v. Outlook Express, Thunderbird van Mozilla als mail client gebruikt.
Online alle suggesties opgevolgd die er op de Orange online helpdesk zijn te vinden.
En tot slot en ten einde raad Windows XP opnieuw geinstalleerd!
Niets helpt. Ook de helpdesk van Orange ziet niets verkeerd en heeft geen bruikbare tip voor me. Wat zie ik eventueel over het hoofd?
Ik weet dat dit een moeilijk probleem is, maar misschien zijn er nog suggesties die bruikbaar zijn. Want ook webmail werkt niet 100%.
Alle suggesties zijn van harte welkom. :shocked:
Alvast bedankt
gertini