Jan Gerben
Gebruiker
- Lid geworden
- 19 feb 2006
Hallo,
Ik word er een beetje tureluurs van.. Ben nu al 2 dagen aan het uitzoeken hoe het kan dat mijn nieuwe geluidskaart het niet doet. De volgende gegevens:
Windows XP Prof. SP1
Geluidskaart: E-MU 0404
Moederbord: SIS730s
Ik heb inmiddels meerdere keren geprobeerd de software (met behulp van de meegeleverde cd) te installeren. Elke keer weer opnieuw opgestart en steeds krijg ik dan de melding bij de geinstalleerde multimedia-audiocontroller de melding dat de stuurprogramma's niet zijn geinstalleerd. Hoe kan dit nou? Dit heb ik toch steeds gedaan?
Het bericht dat ik na installatie van software voor de hardware ontvang is dit:
Deze hardware kan niet worden gestart. Probleem installatie hardware E-MU E-DSP Audio Processor (WDM)
Installeer de stuurprogramma's voor dit apparaat opnieuw. (code 18)
Ik heb al in de BIOS mijn on-board geluidskaart 'disabled'.
Wat moet ik doen?? Wie kan/wil mij hierbij helpen?
Ik word er een beetje tureluurs van.. Ben nu al 2 dagen aan het uitzoeken hoe het kan dat mijn nieuwe geluidskaart het niet doet. De volgende gegevens:
Windows XP Prof. SP1
Geluidskaart: E-MU 0404
Moederbord: SIS730s
Ik heb inmiddels meerdere keren geprobeerd de software (met behulp van de meegeleverde cd) te installeren. Elke keer weer opnieuw opgestart en steeds krijg ik dan de melding bij de geinstalleerde multimedia-audiocontroller de melding dat de stuurprogramma's niet zijn geinstalleerd. Hoe kan dit nou? Dit heb ik toch steeds gedaan?
Het bericht dat ik na installatie van software voor de hardware ontvang is dit:
Deze hardware kan niet worden gestart. Probleem installatie hardware E-MU E-DSP Audio Processor (WDM)
Installeer de stuurprogramma's voor dit apparaat opnieuw. (code 18)
Ik heb al in de BIOS mijn on-board geluidskaart 'disabled'.
Wat moet ik doen?? Wie kan/wil mij hierbij helpen?
Laatst bewerkt: