E6600??

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja had ik al es gelezen maar mijn vraag is of de 6750 draait op fsb 1066 want die is officieel 1333mhz en of die dan sneller is dan de 6600.

Ja dat kan,
heb zelf een E6750 en in de bios is het mogelijk de FSB te verlagen.
Waar het dus op neer komt, is dat je de prestaties van een E6700 hebt.

Laatst bewerkt:
Ja precies, het presteerd alleen als een E6700 en niet als een E6750, omdat deze dan op 1066MHz gaat draaien.

Het betekend gewoon dat je er niet het volle uithaalt, verder is het geen probleem, zolang je moederbord maar Dual Core ondersteund.

Goedkoper dan een E6600 inderdaad.

ik ga geen nieuwe pc bestellen alleen nieuw mobo met processor.

maar k denk dak nog ff 2 maanden wacht. miss zijn de prijzen wel weer iets gedaald en dan komen ook nfs pro street unreal 3 empire earth 3 etc. allemaal uit.

Ja klopt & de prijzen gaan ook dalen.
Altijd ook zo natuurlijk maar goed...
Er komen nieuwe gen cpu's aan & nieuwe videokaarten die echt heel wat meer performence moeten leveren, dus heb em nu maar aangeschaft & ga over eentijdje dat (als dat nodig is, de videokaart iig wel) weer onderdelen verkopen en nieuwe erin zetten.

Met de 6750 kan je nog een tijd door en met dat nieuwe mobo ook, videokaart wordt ff zien.
nu een 1950xt maar dies dx9 en dat zie je er wel een beetje vanaf.

Laatst bewerkt:
kdenk dat ik met deze processor wel 3 jaar doe fzo want kep nu p4 2.8ghz hebk ook al 3 jaar mee gedaan.

en nieuwe graka haal ik wel als deze het echt helemaal niet meer kan.
maar dan haal ik ook meteen dx10 en als nvidia met nieuwe serie komt wordt de 8800 serie ook wel weer goedkoper dus haal ik een gts of gtx.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan