Easy acces knop ''i''

Status
Niet open voor verdere reacties.

rieny

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2002
Beste mensen,

Voor mij een moeilijk op te lossen probleem, waarschijnlijk niet voor de experts onder ons. Sinds kort lukt het mij niet meer om bij het indrukken van de ''i'' knop de google pagina te krijgen. Nu verschijnt een HP pagina met aanduiding ERROR 404.Het vinden van de oplossing via deze 404 aanduiding lukt mij niet.

Mijn systeem is windows xp home. Heeft iemand de goede tip?

Dank voor de te nemen moeite.

Als het goed is heb je software op je pc staan waarbij je de pagina kunt instellen. Kijk ook eens rechts bij je klokje of daar een icoon staat van je toetsenbord software

Mario,

Nee niets mbt vraag te vinden naast klokje.

In ieder geval dank voor snelle reactie.

Zou je moeten kunnen instellen via >Extra >Internet-opties... >tabblad Algemeen onder Startpagina

Nanette,

Is waar wat je zegt, maar daar staat ook google en toch werkt het niet.

Anyway thanks.

Dan misschien weer een voor de hand liggende :
staat er wel een vinkje bij "Controleren of IE de standaardbrowser is" (staat onderaan bij Internet-opties tabblad Programma's)?

Nanette,

Staat aangevinkt! Nietemin dank voor je advies.

easy acces ''i'' knop

Na alle goed bedoelde tips,die helaas het probleem niet oplossen,doe ik opnieuw een beroep op de experts,het kan toch niet zo zijn dat er niemand is voor wie dit probleem ''a piece of cake'' is??

Kijk eens in start, programma's of je daar software voor je toetsenbord kunt vinden want daar dien je het namelijk aan te passen

''i'' easy acces knop

Mario,

Check gedaan bij instellingen, maar alles staat zoals het moet zijn.

easy acces ''i'' knop

Zijn er nog andere mensen die hun licht over dit onderwerp laten schijnen???

''i'' easy acces knop

Beste mensen,

Het kan toch niet zo zijn dat er niemand is op het forum die het antwoord op mijn vraag niet weet???

nee toch??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan